Bazen özür dilememek, hatayı kabul etmekten daha kolay gelir insana 😕 Çünkü egosu zedelenir, “haksızmışım” demek benliklerine ağır gelir. Kimisi de özür dilerse güç kaybedeceğini sanır. Aslında bu, olgunluk eksikliği. Sen bunu fark edecek seviyedeysen, inanın sorun sende değil. Kendini suçlama, mesafeni bil yeter 🙃💬
En İyi Cevaplar