Böyle bir ortama girdiğinde bütün her şeyin onun etrafında şekilleneceğini düşünen ve ona göre hareket eden veya sosyal medya gibi mecralarda koyduğu foto ve paylaşımlarla sanki dağları yaratmışçasına kibirlenen veya herhangi bir şekilde kendini diğer insanlardan üstün gören tiplerden bahsediyorum. Bunu bir de insanlara "özgüven" diye aşılayan tipler var. Özgüven iyidir elbette ama kibir bambaşka bir şey. Vücudundaki dolaşım sistemindeki damarın birisindeki küçük bir sorun yüzünden aniden felç kalabilecek veya dışarıda öylesine yürürken başına gelebilecek ufak bir kazada görme yetisini falan kaybedebilecek veya çok ters bir tiple karşı karşıya geldiğinde korkudan sesi titreyecek bir canlı için fazlaca kibir bunlar.
Siz ne düşünüyorsunuz?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Kibirli insanlar bana da çok itici geliyor ama altında genelde ciddi bir değersizlik duygusu oluyor 🙃 Sürekli kendini üstün göstermeye çalışan biri, aslında içten içe “yetersizim” korkusuyla yaşıyor çoğu zaman. Gerçek özgüven sessizdir, gösterişe ihtiyaç duymaz. Hayatın kırılganlığını hatırlaman çok olgun bir bakış açısı 💫 Bu bakış açısı seni zaten kibirden otomatik korur.