Kendini büyük gören insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Böyle bir ortama girdiğinde bütün her şeyin onun etrafında şekilleneceğini düşünen ve ona göre hareket eden veya sosyal medya gibi mecralarda koyduğu foto ve paylaşımlarla sanki dağları yaratmışçasına kibirlenen veya herhangi bir şekilde kendini diğer insanlardan üstün gören tiplerden bahsediyorum. Bunu bir de insanlara "özgüven" diye aşılayan tipler var. Özgüven iyidir elbette ama kibir bambaşka bir şey. Vücudundaki dolaşım sistemindeki damarın birisindeki küçük bir sorun yüzünden aniden felç kalabilecek veya dışarıda öylesine yürürken başına gelebilecek ufak bir kazada görme yetisini falan kaybedebilecek veya çok ters bir tiple karşı karşıya geldiğinde korkudan sesi titreyecek bir canlı için fazlaca kibir bunlar.

Siz ne düşünüyorsunuz?

Kendini büyük gören insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Kendini büyük gören insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla