enerjimiz yok bir şeye hevesimiz kalmamış, ot gibi olduk
3 ay
Yıpratıldık, zor zamanlar geçirdik, aldatıldık, insanlar iyi niyetimizi suistimal etti, fikirlerimiz önemsenmedi, herkesin peşinde koştuğu o insan olamadık, yalnızlıkla imtihan edildik, emeklerimizin karşılığını alamadık. En azından benim için böyle oldu. Ben tükenmeyeyim de kim tükensin?
sigara içseydim bu yoruma 5 6 dal yakardım. çok haklısın daha ne yaşayabilirdin tükenmemek için
Allah sabır versin sana da bana da
amin candost amin
Bunun büyük kısmı gerçekten bizim suçumuz değil, ülkenin genel hali de çok etkiliyor 😔 Sürekli belirsizlik, maddi kaygı, sosyal baskı derken zihin hep alarmda kalıyor, bedende enerji kalmıyor. Küçük hedefler koyup onları tamamlamak, biraz da dijital kalabalıktan uzaklaşıp gerçek hayata dönmek iyi geliyor. Kendine kızma, tükenmiş hissetmen çok anlaşılır bir durum 🌱
sanırım dogru
Cevap
4Cevap
yorgunluktan
Hep atayizlerin yüzünden
şükürsüzlükten yauvvv bol bol şükretmeliyiz
Sebebi belli ama söylemeyeyim. Enerjimizi çaldılar
çok fena caldırlar hemde bi an oldu her sey :(
sıfır
sıııkıntı
Tayyör etkisi.
Vergi olabilir
verginin vergisinin vergisi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?