Çok yanlızım telefonda yazıştığım ne bi dost ne birisi?

Resmen telefona sadece İnstaya hikaye, Tiktok ve film izlemek için bakıyorum, çok sıkılıyorum daralıyorum neden? Sanal bi arkadaş var, o yazıyor ama o kadar amaçsız geliyor ki o da. Yazış yazış ne oluyor görüşüyoruz sanki. Bir de 2 arkadaşım var reelde ama onlarla yazışmıyorum normal mi bu? Yüz yüze gelince konuşuyoruz normalde, sadece buluşma mekanı veya şurada buluşalım diye yazışıyoruz ve ben kendimi çok yalnız hissediyorum napmalıyım

Güncellemeler
3 ay
Ya sizi isteyen mi oldu ya ben Burdan biriyle yazılmak istiyorum mu dedim kıtlar
Çok yanlızım telefonda yazıştığım ne bi dost ne birisi?
Cevapla