Kendi kendine tıklıyor video izlerken videoyu geriye aliyor ileriye aliyor farklı yerlere tıklıyor farklı uygulamalara tıklıyor.
Whatsappta konusurken yukari cikiyor mesajlara tıklıyor falan.
Ve üst kısım full algılaması gitti tikliyorum algilamiyor mesela kizlarsoruyorda bildirimin oldugu yer falan hic algılama yok telefonum bozuldu gitti yeni olmasına ragmen bu xiaomi midir nedir zaten cogu kişinin şikayetleri var baksanıza ne yapsam ben ya bi çaresi var mi arkadaslar yenide alamam imkansiz?
Ve bazende kendi kendine kapaniyor arkadaslar.
Whatsappta konusurken yukari cikiyor mesajlara tıklıyor falan.
Ve üst kısım full algılaması gitti tikliyorum algilamiyor mesela kizlarsoruyorda bildirimin oldugu yer falan hic algılama yok telefonum bozuldu gitti yeni olmasına ragmen bu xiaomi midir nedir zaten cogu kişinin şikayetleri var baksanıza ne yapsam ben ya bi çaresi var mi arkadaslar yenide alamam imkansiz?
Ve bazende kendi kendine kapaniyor arkadaslar.
Güncellemeler
+1 yıl
telefon xiaomi redmi note10 s
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ekranda kırık çatlak var mı yoksa ekranın bozulmuş değiştirmen gerekebilri
Offff
Cok pahali mi peki ekran degisim
Yani marka modeline göre değişir ekranında kırık çatlak yoksa garantiside varsa eğer çok büyük ihtimal ücretsiz değişim sağlarlad ama yoksa 500 800 arası gibi bir para çıkabilir 1000 lirada olabilir
1450 diyor
Offfff
Çalışmıyormusun
Hayir
Ogrenciyim
Yardım edebilecek bir sevgilin arkadaşın dostumdamı yok
muhtemelen ekran değişmesi lazım
Pahali mi
telefonuna göre değişiyor . ben samsung not 4 ün değiştim 800 tl
500 tl olan 2 bin 4 bin olan ekranlar da var yani telefonuna göre fiyat da değişiyor
Temizleyici uygulaması var mi
Evet
Ama ekranla alakalı bence problem
Düştü mu telefon hic
Bir iki kere evet
Ne zaman düştü
Napicam ya
Cok sorunu var cok
Benim redmi t9 cok memnunum
Ben hic memnun degilim
Canin sağolsun sana 14 pro alicam
🤣🤣🤣
Sana kurban olsun
Ah ah keske ahaha
Gel Evlenelim boş ver teli 😂
Aa bende de oluyor o taz şeyler red mi bot 9 pro
Ya nerden bu redmi aldim yaaa
Bir daha asla almam bu markayi
Bu ne kepazelik
Benim 2 yılı geçti alalı yeni böyle şeyler yapmaya başladı ama şimdi şu aklıma geldi yeni gelen sürüm güncellemelerş etkşlemiş olabilir
Yok ya onla alakasi yok her alanda
Ayni sikayetler var bu marka hatali uretiyor ne bicim telefonlar bunlar Allah'ın belalari