İki kişi arasında kaldım, kalbimi mi dinlemeliyim yoksa mantığımı mı?

Şu an hayatımda iki kişi var yani bunu söylemek ne kadar doğru bilmiyorum ama kızlar beni az çok anlayacaktır bir tanesi normal, çok düzgün bir insan, gayet düzgün, işinde gücünde bir insan, bir tanesi de normal işsiz ama mesleği var yani çalışmıyor biraz hızlı takılmayı seviyor ama ben hızlı takılmayı seveni daha çok seviyorum yani onunla takılmayı değil de bilmiyorum daha çok böyle kanım ısınıyor sanki böyle içime sokasım geliyor o kadar çok farklıyım ki ona her şeyimizi seviyorum ve çok karakterli, sözünde birisi, karakteri bana uyuyor desek daha doğru olur ama tip olarak da beğeniyorum tabii ki sizce ne yapmalıyım bu durumda ya kalbimi mi dinlemeliyim yoksa aklımı mı
İki kişi arasında kaldım, kalbimi mi dinlemeliyim yoksa mantığımı mı?
Cevapla