Şu an hayatımda iki kişi var yani bunu söylemek ne kadar doğru bilmiyorum ama kızlar beni az çok anlayacaktır bir tanesi normal, çok düzgün bir insan, gayet düzgün, işinde gücünde bir insan, bir tanesi de normal işsiz ama mesleği var yani çalışmıyor biraz hızlı takılmayı seviyor ama ben hızlı takılmayı seveni daha çok seviyorum yani onunla takılmayı değil de bilmiyorum daha çok böyle kanım ısınıyor sanki böyle içime sokasım geliyor o kadar çok farklıyım ki ona her şeyimizi seviyorum ve çok karakterli, sözünde birisi, karakteri bana uyuyor desek daha doğru olur ama tip olarak da beğeniyorum tabii ki sizce ne yapmalıyım bu durumda ya kalbimi mi dinlemeliyim yoksa aklımı mı
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer