Sonsuza kadar yalnız kalacağımı kabullenmek iyi bir şey değil mi?

Hayatıma kimse girmedi ve girmiyor da , birinin beni sevme ihtimali olmadığını kabullendim bu iyi bir şey değil mi niye herkes umutsuz olma falan deme gereği duyuyor

Sonsuza kadar yalnız kalacağımı kabullenmek iyi bir şey değil mi?
Cevapla