Hayatıma kimse girmedi ve girmiyor da , birinin beni sevme ihtimali olmadığını kabullendim bu iyi bir şey değil mi niye herkes umutsuz olma falan deme gereği duyuyor
3 ay
Hayatıma kimse girmedi ve girmiyor da , birinin beni sevme ihtimali olmadığını kabullendim bu iyi bir şey değil mi niye herkes umutsuz olma falan deme gereği duyuyor
Cevap
8Cevap
Bırak şu hikayeyi. Kibir ve egonu kaldır ortadan. Geleni geri çevirmekten bıkmadım ve burada ağlıyorsun boş boş
Aynen size göre her kızın peşinde elli tane erkek var, herkesi aynı sanıyorsunuz. Kimseyi geri de çevirmiyorum abaza olmadığı sürece
Abazalik varsa o da sende olmalı ki sorunda bunu söylüyor. Cevabında abazanligini teyit ediyor. Kal kibrinle ve egonla. Çok var sen gibi seçerken secintiye düşen. Bye bye
Abaza ve sapık erkeklere niye cevap veriyim deli misin sen
Nerden anladın öyle olduklarını? Gelenin anlinda mi yaziyordu?
Şans verdim ikinci günden vermiyorum diye konuşmayı kestiler yani sırf belki verir diye yazmış onlar da. Benle tanışmak isteyenler hep cinsellik konusu açtı
O şekilde olan onlar kendini ele vermiş. O şekilde olmayana hiç mi denk gelmedin?
Sıfır hiç denk gelmedim zaten çirkinim kim sevsin
Ben normalde kimseyi merak etmem. Ama Sen şimdi öyle deyince bende merak uyandırdın. Cirkinlik kelimesinden ziyade bakımsız kısmı önemli. Her kulun bir yaradılmisligi var ve hepsinin kendine has güzelliği var
https://ibb.co/5gdMNqyH
Gayet bakımlıyim ama güzel olamıyorum
Biyolojik olarak Fiziğin gayet yerinde. Sadece yüzünde duruş olarak matlik yani ciddiyet hakim.
Sözel iletişimin ve yaklaşımında diğer yarı kalan kismi
Nasıl gayet yerinde, dudaklarım ince olduğu için suratsız duruyorum normal halim bu
Senin dudakların ince değil. Senin hemoglobinin düşük olmali. Birde kanda demirin eksik olabilir
Yasin 25 üstü mü?
21
Senin kan değerlerine bakmak lazım.
İstersen dm den istek at sana daha detaylı sağlıkla ilgili özel bilgiler aktarayim
Kan ve demirim düşük zaten ilaç kullanıyorum
Zaten sorun onda.
Niye
Normalde de ten rengim doğuştan böyle beyazdı
Onda sorun var demedim. Göz beyazın ve dudak rengin kan değerlerinin düşüklüğünü soyluyor
Ten rengin beyaz olabilir. Sorun sadece senin kişilik yapın. Burcun ne?
Kendi halimde biriyim kişilik yapımda bir sorun yok boğa burcuyum
Göz beyazımda ne var ki
İyi ya da kötü. Ne istersen senin dediğin gibi olursa mutlusun. Senin dediğin gibi olmadıkça asla keyf almaz huzur bulmazsin. Çok fazla ince düşünen değil daha çok bireysel isteğine göre olsun jsteyensin.
Çoğu doğru ama ince düşünürüm kendime önem versem de
Sohbeti ve iletişimi devam ettirmek istersen dm den istek atarsaniz devam edebiliriz.
Niçin birisi tarafından sevilmeyeceğini ve kabul edilmeyeceğini düşünüyorsun
Çirkinim sevilecek ve beğenilecek hiçbir özelliğim yok
Karamsarlık değil hayatın gerçekleri
Sanırım benim sonumda öyle olacak Yalnız geldim bu hayata Yalnız gideceğim
Bizimde kaderimiz buymuş
Öyle görünüyor gibi ne demiş şair yalnızlık bir Ömür boyu
Sen istemesen de biri girecek
Yok öyle bir şey herkes için geçerli değil bu, şu zamana kadar bir kişi bile girmemis şimdi mi girecek
21
Bütün kızları aynı sanıyorsunuz yine ön yargı. Kimse tarafından istenmiyorum yaşıtlarım ya kırkıncı sevgilisini yaptı ya da evlendi ben görünmez biriyim öyle bir sürü talibim yok diğer kızlar gibi
Bende olmuyor zamanla
Ya gökten mi ilgi yağacak şu an üni okuyorum sınıfta tek başıma en arka sırada oturuyorum, ortaokul lise yıllarımda da tek başıma en arka sırada oturdum, işe girdim çalıştım orada da yalnızdım hep. İlgi nasıl gelcek mucizevi bir şey mi olcak aniden
İstanbuldayim
Çirkin bir kıza kimse ilgi göstermez
Yüzüm de karaketerim de oturdu bunlar hep bahane
Ben haklı cikacagim için yazmama gerek kalmayacak merak etme
Eleştir ama dalga geçme bari
Bana güzel diyorsan ya körsün ya da başka kız görmedin uzun süredir
Surat yapmak ne ya normal duruyorum orada
Sevilecek kadar güzel değilim işte
Napiyim otuz iki diş güleyim mi illa benim mizacim bu
Evet kırım Tatarıyım
Nasıl kusur yok yalan söyleme burnum büyük geniş ve ucu düşük, dudaklarım yok denecek kadar ince, çenem geride daha bir sürü kusur sayarım. Evet makyaj yok ama makyajsızken dışarı çıkmam normalde
Saçlarım yüzünden mi Ruslara benziyosun diyosun
Benzemiyorum bence
Instagram veremem
Neden öyle düşünüyosun
Çirkinim sevilecek ve beğenilecek hiçbir özelliğim yok
Emin misin bundan
Bırak buna erkrkler karar versin olmaz mı canım
Erkeklerde hemfikir zaten merak etme
Eminim farkındayım çirkin oldugumun
Neden bu kadar net konuşuyorsun ki bırak seni tanıyan güzel tanisin
Öyle birşeyin imkani yok işte o yüzden sinir oluyorum
Biraz özel konuşsak olur mu senle yanlış anlamazsan
Bende aynı durumdayım
Yemin ederim ya ne yapacam bilmiyorum
Erkeksin git görücü bulursun illa ki birini
Asıl erkek olduğum için zor sen de kızların talibi daha çok olur
Kaç yaşındasın
Kızlara mecbur kaldıkları için görücü gidiyolar rastgele, sen birine adım atsan seni zamanla sevme ihtimali var en azından. Hem her kızın sırf kız olduğu için talibi çok olmuyor
20
Ya görücü usulü istemem sanki acale eder gibi
Ben adım atamıyorum işte
Bende 24 yaşındayım
kalmazsın merak etme :D
Her kızı aynı sanıyorsunuz
yine de yalnız kalmazsın bence
Kalıcam işte başıma geleceği biliyorum, şu an üniversitede sınıfta tek başıma oturuyorum
kafana takma giyimini kuşamını değiştir ortam bile değişir
Zaten süslü püslü biriyim ama çirkin olduğum için bir işe yaramıyor
Çirkinlik görecelidir knka
Değil işte benim çirkinliğim genel bişey
Ya gören de yüz ameliyatı oldun sanacak :D
Yüzümde bir tane bile begenilecek bir nokta yok erkekler babasının hayrına mi sevecek
Başka şeyler için seven çok var knkas
Ne meme got mu, onun için sevecekse escort sevsin
her erkek onu sever ilk knkas
Banane escortlarla evlenin o zaman
Kalmazsın çıkar biri
Çıkmaz işte herkes bir değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aslında sen umutsuzluktan değil, kendini korumaktan konuşuyorsun gibi geliyor bana 🥺💔
“Kimse sevmez zaten” düşüncesi bir yerde acıyı azaltıyor, haklısın, beklenti yoksa hayal kırıklığı da yok. Ama bu kalıp, hem seni kısıtlıyor hem de senin değerini küçültüyor. Yalnızlığı kabullenmek güzel, ama “ben sevilmem” inancı gerçek değil; sadece şu ana kadar ki deneyimlerinin sesi 💫