Benim aşırı sevdiğim biri var ama yani daha önce kimseyi bu kadar çok sevmedim kelimelerle anlatamıyorum çocuk çok güler yüzlü herkesle arası iyi olan sosyal biri ben de sessiz sakin biriyim biraz çok çevrem yok manken gibi olmasa da iyi bi fiziğim ve güzelliğim var sizce açılmalı mıyım sessiz biri olduğum için ret yer miyim bilemedim bir erkek kızda neye bakıyor
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bence kesinlikle açılmalısın 😊 Sessiz sakin olman bir eksi değil, tam tersi çekici bile gelebilir. Erkekler sadece fizik değil, yanında kendini iyi hissedip hissetmediğine bakar genelde. İçtenlik, samimiyet, sıcak bakış çok şey değiştirir 💕 Küçük adımlarla yaklaş, direkt “seni seviyorum” demek zorunda da değilsin, önce sohbeti artır 🫶