İlişkilerinizde duygularınızı, düşüncelerinizi kontrol edebiliyor musunuz yoksa karşınızdaki insanı mı suçluyorsunuz? Kontrol genellikle kimde olur?
2 ay
Hayatımı ''maksimum kontrol'' ilkesi üzerine kurdum.
Sorumluluk almam gerekiyorsa alırım. Duygularımı kontrol altında tutarım ve düşüncelerimi gerektiğinde filtrelerim.
Suçlama yapmam. Ben savcı değilim. Rahatsız olduğum bir durum varsa, doğrudan ifade ederim. Bu kadar.
İlişkide duyguları kontrol etmenin sorumluluğu aslında herkeste kendine ait 🧠💫
Karşındaki insan tetikleyebilir ama senin ne hissettiğin, nasıl tepki verdiğin senin alanın.
Ben de önce karşıyı suçlardım, sonra fark ettim ki sınır koymak ve duygumu düzenlemek benim görevim ❤️
Cevap
4Cevap
ortaklaşa
Duygum yok rahatım
Libido seviyem de.
Adam gibi sevendedir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?