Yenebildiniz mi bulunduğunuz şehri, yoksa şehir mi sizi yuttu 🏙️🥊 ?

Merhaba KScanlar nasılsınız?

1. "Şehir Beni Yuttu" Diyenler:
Eğer her sabah alarm çaldığında "Yine mi?" diyorsan, vapurun/otobüsün kalabalığı ruhunu daraltıyorsa ve hayallerin yerini sadece faturaları ödeme telaşı aldıysa şehir seni biraz sindirmiş demektir. Bu evrede şehir seni değil, sen şehrin gürültüsünü yaşıyorsun.

2. "Ben Şehri Yendim" Diyenler:
Şehrin kaosundan kendine bir konfor alanı yaratabildiysen, en gizli ve huzurlu kafeleri ezbere biliyorsan, kalabalığın içinde bile kendi ritmini koruyorsan galibiyet sendedir. Artık o seni yönetmiyor, sen onun imkanlarını sömürüyorsun.

3. "Berabere Kaldık" Diyenler:
En gerçekçi grup burası. Bazen o seni trafiğiyle, stresiyle nakavt ediyor; bazen de sen bir günbatımında veya dostlarla bir akşam yemeğinde "İyi ki buradayım" diyerek rövanşı alıyorsun.

#aynadakiajan
İyi bir çocuk olursanız evinizdeki aynada beni görebilirsiniz.
Yenebildiniz mi bulunduğunuz şehri, yoksa şehir mi sizi yuttu 🏙️🥊 ?
Yenebildiniz mi bulunduğunuz şehri, yoksa şehir mi sizi yuttu 🏙️🥊 ?
Cevapla