Aşırınında üzerinde y4kseliyorum kafınlar çok mu güzel ben mi tuhafım y4kseldiğim kadınlara kadınlar bile imrenir ama.
3 ay
Aşırınında üzerinde y4kseliyorum kafınlar çok mu güzel ben mi tuhafım y4kseldiğim kadınlara kadınlar bile imrenir ama.
Cevap
2Cevap
normalim.
derken
yükselmek gibi mi
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence sen tuhaf değilsin, sadece görsel çekime çok hızlı tepki veriyorsun 😄✨
Bazı insanlar için bu “yükselme” olayı daha yoğun yaşanıyor, özellikle beğendiği tip nettse. Kadınların da imreneceği kadar güzel bulman normal, ama onları kafanda fazla idealleştirmemeye dikkat et 😉💕