Tanımadığım insanlara bütün içimi dökünce rahatlıyorum neden acaba?

Kendi çevremdeki insanlar beni anlamıyor. Kendimi anlatmaya da çabalamiyorum. Ama tanımadığım yabancı insanlara her şeyimi anlatıp kuş gibi rahatlıyorum.
Tanımadığım insanlara bütün içimi dökünce rahatlıyorum neden acaba?
Cevapla