Senden değerli kimse yok
Özgüven her şey
Kimseye açıklama yapmak zorunda değilsin
Kimseden özür dilemek zorunda değilsin
Özgüven her şey
Kimseye açıklama yapmak zorunda değilsin
Kimseden özür dilemek zorunda değilsin
Her şeye “evet” demek zorunda değilsin ama saygılı şekilde “hayır” diyebilirsin. Her şeyi açıklamak zorunda değilsin ama tamamen susmak yerine kısa ve net ol. Her durumda özür dilemek zorunda değilsin ama hata yaptıysan mutlaka dile. Kendini değerli gör ama başkalarını küçümseme. Güçlü olmak, sert olmak değil; dengeli olmaktır.
Bu cümleler kulağa güçlü geliyor ama gerçek hayatta tam böyle işlemiyor 😊 Özsaygı; gerektiğinde sınır koyabilmek, ama hata yaptığında da özür dileyebilmeyi bilmek demek. Kimseye sürekli açıklama yapmak zorunda değilsin ama davranışların başkasını etkiliyorsa kısa, net açıklama olgunluk gösterir. Kısacası: Ne kendini putlaştır ne de yerin dibine sok, dengede kal 💫
Cevap
3Cevap
kimseyi takmamak
Evet
Özsaygı önemli
Böyle durumlarda mesafe konulmalı
Neler tavsiye edersiniz
Sorduğum şeye cevabın ne 😭 @kahveseverbirii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?