Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Gizli Üye(30-35)3 ayHem dindar hem de cinselliği çok seven ve yaşayan biri misin, benim gibi.
1180 Yorumla
Soran3 aybilemiyorum
Cevap sahibi3 ayNamaz kılarım, yalan söylemem ama cinsellik de yaşadım ve yaşıyorum.
Sen gizlisin neden gerçeği söylemedin. Yaşamış olmalısın
Soran3 ayyok be ben sadece bi anlam için demedim ki herşekilden bahsettim
Cevap sahibi3 ayBiliyorum, ben de bu yönünü merak ettim.
Soran3 ayama bişi yaşamadım kimseyle senin bahsettigin gibi
Cevap sahibi3 ayAnladım. İster misin peki güvensen
Soran3 aygüvensemm iştee ama kimseye güvenmiyorum paranoyak biri oldum bu konuda
Cevap sahibi3 ayBana güvenebilirsin, eskiden hayatımda imam kızı bile oldu. Ama bu bende gizli kaldı hep, üçüncü bir kişi asla öğrenmedi öğrenmeyecek ölene kadar
Soran3 ayyani sana kalmıs seninle arasında şeyy ama işte lafla olcak bişi değil dedimya normal bi seviye değil bnmkisi
Cevap sahibi3 ayGizliden çıkayım, sen beni tanı, ben seni. Dindar güvenilir bir FB çok istiyorum. Mümkün mü
Cevap sahibi3 aySenden ciddi ilişki beklentim olmaz, uyuşmazsak seni mutlu edemezsem cinsel olarak kendi yollarımıza gideriz,
Soran3 aydüşünmedim bile ben esc miyim hayret bişşi
Cevap sahibi3 ayEsc olarak görmedim seni. Evlilik düşünmediğimiz, hediye, sürpriz, romantizmin olduğu, bir ilişki kasteddiğim.
Soran3 ayöyledee saolsınn kendi halinde varolsınn
Soran3 aybenim istemem ama
Cevap sahibi3 ay☹️☹️☹️ bu İsteğime seninle ulaşırım mutlu olurum, tüm sevgimi enerjimi vaktimi seni mutlu etmeye adarım diyordum.
Cesur değilmişsin.
İyi günler 😔😔😔😔
Cevap sahibi3 ayBir an bile olsa da o heyecanı yaşattığın için teşekkür ederim 🌹🌹🌹
Cevap sahibi3 ayKeşke
Soran3 aycesurluk bu değil bu olmamalı ben bunu yapan kişiyi vayy anası ne cesur nr yürekli helal olsun dmem
Cevap sahibi3 ayEn azından tanışma fırsatı verseydin bana,
Ben seni güvenini yıkıp kaybedecek bir şey yapmam.
Cevap sahibi3 ay🌹🌹
Soran3 aysaoslınn kurbannnee ama ben bilmiyorum hem ben ssna göre çocuk kalıyom yukarda ablaa resmenn bana bebekten azcıkk büyük dediii
Cevap sahibi3 ayOlgun sakin dingin biriyim,
Olayları büyütüp hayatı zindan eden değil, yanında olup güveneceğin biri olacağım, zaten öyle biriyim. Kültürlü efendi biriyim.
Başkalarının ne dediği değil, benim sana ne verebileceğim önemli.
🌹🌹
Soran3 ayyok be iyisinidr daha ii ol
Cevap sahibi3 ayBen seninle hayatımda sen varken iyi olmak istiyorum, şu an yalnızım. Sana kapalı deli dolu olan sana ihtiyacım var
Soran3 aymesele inan ki ben değilim mesele o yalnızllıga cevap veren biri olması ben herşeye atlarım diye denk geldi buunlar bana yoksa elinoglu elinabisinden banane
Cevap sahibi3 aySenin yalnız ve üzüntülü kalmana müsaade etmeyeceğim ki, yanında beni bulacaksın.
Üzüntülü ve çaresiz olmayacaksın.
Hadi bana tek fırsat ver, güvenini yıkacak kadar aptal olursam gidersin
Soran3 aydeme böyle şeyler inanırımm pardon inanmamm
Cevap sahibi3 ayALLAH şahit olsun, annemin üzerine yemin ederim ki seni üzmeyeceğim
Soran3 ayHocamm canımm bakk ii insann ben sendne bişi istemiyorum bişiden kastım duygusal olarak eyvAllah anladım dediğin şeyi çok şükür canım değilimmm ama işte hyr dedim bi kere
Cevap sahibi3 ayCinsel olarak olalım FB olarak , böylece baskı hissetmezsin üstünde
Soran3 aysen ne demk istiyousn ne yani biri dedi szan gibi hemen mi dicem kardesimmm işine bence
Cevap sahibi3 ayGünaydın , olumlu cevabını heyecanla beklediğim hatun 🌹
Cevap sahibi3 ayİyi akşamlar 🌹
Soran3 ayciddimisn yoksa çok ii mi ta... geçiyon anladım
Cevap sahibi3 ayÇok ciddiyim annemin üzerine yemin ederim
Soran3 ayetme tm genede edilmez
Cevap sahibi3 ayBir kere olsa o kalbine hüzün koyarsam gidersin lütfen hayatımdaki taze güzellik ol
Soran3 ayyok ben şimdi düzgünce hyr demenin yolunu aramak istemiyorumm direkk hayır be usta reel değilsin büyüksn benden ne diyim sna
Cevap sahibi3 ayBak etrafına iyi bak. Orada toplum baskısı olduğu için, dışlanma küçük görülme korkusu olduğu için insanlar iyi görünme çabası içinde. Ama aynı insanlar nette. İşte burada o toplum baskısı olmayınca o ellemedi gördüğün kişilerin beş para etmediğini görüyorsun. Ama asıl efendi dürüst kişiler her yerde aynıdır: toplumda, nette, evde yalnızken.
Lütfen bana bir fırsat ver başörtülü neşeli sıradışı hatun
Soran3 ayben açığım
Cevap sahibi3 ayBiliyorum hem açık hem kapalı
Soran3 aygjdjghdfj nerden anladın onu
Cevap sahibi3 ayTahmin ettim, tam istediğim neşede ve çılgınlıkta birisin demiştim ya
Soran3 ayöyle öylee
Cevap sahibi3 ayİşte benim adresim, istersen gizliden de çıkarım. Çok istiyorum seni hayatımda
www.kizlarsoruyor.com/uye/izmirin-beyefendisi
Soran3 ayaaa biliyom görmüştümm sneii benn
Cevap sahibi3 ayBekliyorum lütfen,
Soran3 ayyok valla bekleme normal tanısma şeyi değil bu ben o kadar laf ettim gelmem
Cevap sahibi3 ayGüvenini yıkacak bir şey yaparsam Çek git, söz veriyorum seni üzmem, üzecek kadar ahmak biri değilim. O duvarı yık, seni mutlu edeyim bir ömür
Cevap sahibi3 ayNe kadar sürer bilemediğim bir bekleyiş
Bekliyorum işte
Kimi deme seni.
Başkalarına göre saçmalayış
Bana göre ise umuda şehvete mutluluğa kaçış, sana kaçış
Soran3 aybence abartı bi edebiyat
Soran3 aybenim cevaım net hee netse neden yazmaya devam ediyosun istiyosun ki yazıyon değil asla cevap olsun ona itafen yoksa bu kadarını istemiyorum
Cevap sahibi3 ayTanışalım, ben dışarıda da burada aynıyım. Bana fırsat ver, söz veriyorum, pişman olmayacaksın. ,🌹🌹
Soran2 ayben şey değilim sırf biri gel dedi diye gelcem yarabbim ya sabır bişi demiek istemiyorum sizde bişi demeyin
Cevap sahibi2 ayLütfen hanımefendi onca ısrarıma karşı çıkmayın şans verin bir şey kaybetmezsiniz
Cevap sahibi2 ayGünaydın 🌹
Soran2 aysizede
Cevap sahibi2 ayNasılsınız neşeli alımlı hatun
Soran2 ayöylw dmeyelim de normal siz
Cevap sahibi2 ayYorgunum, işten geldim, uykum gelmedi. Seni merak ettin, biraz da soru cevaplıyorum. Senin gelmenle huzur geldi ama.
Cevap sahibi2 ayBoyun kaç senin
Cevap sahibi2 ayBir gül gibisin, çok güzel kokuyorsun hayran bırakıyorsun beni kendine ama dikenlerini de tenime batırıyorsun.
Seni benim kadar bekleyen oldu mu bu kadar yoğun ümitsizlik içinde arzu ve dehbetle6
Cevap sahibi2 ay🌹🌹
Bana kendinden bahsetsene
Soran2 aysen iki güne beklemek mi diosun o zmn benim ilişkilerim sana çok uzun gelir
Cevap sahibi2 ay6 yıl süren oldu
Soran2 ayyani bişi diemem sadece 2 yi geliğ burada çok olmusda seni oyalıyomusm gibi dedin sinir oldum
Cevap sahibi2 ayHaklısın, seni tanımak için sabırsız davrandım, üzgünüm 🌹🌹
Günün ve derslerin neyi geçti
Soran2 aykötü değil ama kırgın bi gündü
Soran2 aysnnn
Cevap sahibi2 ayYoğundu, işten gelince yattım bol bol, soğuk bir ortamda çalışıyorum. Evlenip boşanmış biri olarak 1 yıldır yalnızlığa alışmaya, insanlardan uzak kalmaya çalışıyorum.
Neden kırgındı anlatmak ister misin, seni dinlemek isterim.
Soran2 ayhadi be gerçekten mi şaşırdım
Soran2 ayderdimiin dermanı yok ki anlatayım kırgınlıgımının sesi yokki konussun ya da konusmasını istemiyorum şu an
Cevap sahibi2 ayEvet, gerçek maalesef. Yoksa evlilik hayatım boyunca sosyal medyaya bile girmemiştim. Buradaki hesabı kapatmıştım. Diğerlerine de girmedim desem yeridir.
Bana kendini anlat lütfen, seni tanımak istiyorum
Soran2 aybu işin sonu gaip bn kimseyi kırmak istemem o yüzden bişi dememm daha makul
Cevap sahibi2 ayYaşım gereği her ihtimali senden daha net görüyorum. Profilini göremiyorum. İzin ver karakterini tanıyayım.
Bak mesela ben dışarıdan ciddi görünen, sert görünen, az konuşan, bazı zaman arkadaşlarıyla takılmayı çoğu zaman yalnızlığı seven biriyim. Eskiden de eğitim sektöründe çalıştım. Düşük profilli biri değilim. Hakkımda ne sorarsan sadece gerçeği duyacaksın benden söz veriyorum, istediğini sor.
Cevap sahibi2 ayBir gün değil her gün ölmek senden uzaklık
Ölümün ensende hissetmek gecenin bir yarısı ılık ılık
Sensiz mutluluk neşe hep bir şaşkın ve alık
Yollarım hep sana çıkar artık
Cevap sahibi2 ayBelki son demlerisin mutluluğun ve hazzın
Belki en güzel anları sende gizli hayatımın
Bilsen ne çok ihtiyacım var sana
Bilsen ne çok ihtiyacım var çılgınca sarılmana
Soran2 ayÖylede bn kiimsenin ahını almak isteioyrum ne kadar saçma bi düüşncem olsada ben bişi deemicem ii bi insan olablirsin amenna ama ben istemiyorum netimde bu konuda
Cevap sahibi2 ayBen sabırla yazmaya beklemeye devam edeceğim seni. Elimde umudun ışığı olarak sen kaldın, bak yine yollara düştüm işe gidiyorum, gün boyu uyuduktan sonra. Bu hayatıma güzellik neşe çılgınlığı sen katacaksın.
Soran2 ayhyr hyr ben öyle bişi ima etmedim kendi kendine gelin güvey oluoysun ben baştanda dedim ne ala hiç bişi deme sadece 2 sözle biriinin hayatına gir baskın ol hyrdır
Cevap sahibi2 ayHayat sürprizler her zaman gebe.
Seni istiyorum arzuluyorum. Kötü bir şey değil bu. O tazeliğin kapkara hayatıma gündüzü yaşatacak
Soran2 ayhayall dünyası sadce neyse bişi demicem
Cevap sahibi2 ayGüvenini kazanmak istiyorum, ne yapayım dürüst güvenilir biri olduğumu göstermek için olumsuz cevap verme yol göster
Soran2 ayHyr zmn kaybı snin için bensana baştan diorum bişi demem iyi ya da kötü olman snaakalmıs
Cevap sahibi2 ayBen seni hak edecek sana sahip olacak kadar iyi biriyim bunu ispat edebilirim
Cevap sahibi2 ayYeteri ki benden bir şey iste
Cevap sahibi2 ayGünaydın ve iyi dersler
Soran2 ayyaa sen iyisn ya ben değilsem nasıl bu kadar şey oluyon
Cevap sahibi2 ayBen tüm sonuçlara göğüs germeye hazırım.
Mutluluk ve huzurla dolu olsun günün 🌹🌹
Soran2 ayerkek milleti işte anlamayı bıraklı çok oluyor saol saol sanada şnsanlık olsun die dediim yalanıs anlasılmasın
Cevap sahibi2 ayBen onlardan değilim, bir fırsatı hak eden, seni mutlu etmeyi gaye edinecek biriyim.
Cevap sahibi2 aySeni mutlu etmek, seninle mutlu olmak istediğim için, sana sarılıp gözlerine uzun uzun bakıp öpme hayali kuruyorum diye mi
İyi bir insan olma gayesini bir ömür sahip çıktığım için mi,
Soran2 ayBen cevap verince bunu destekliyomusm gibi hissediyorum ve de kötü hiseetiriyor bu
Cevap sahibi2 ayElimde kazma küreğim yok Ferhat gibi dağları delmiyorum ya da Mecnun gibi çöllerde gezmiyorum.
Daha zorunu yapıyorum, sen neşe dolu çılgın ama etrafı zor mu zor aşılan duvarlarla örülü güzele ulaşmaya çalışıyorum ve başaracağım, benim olacaksın
Cevap sahibi2 ayŞu bulutları dağıtan masmavi gökyüzünü ortaya çıkaran güneş gibi üzüntülerimi darmadağın edip beni mutlulukla doldurmanı bekliyorum güzel hatun 🌹
Cevap sahibi2 ayNeler çeker şu gönül
Söylesem şikayet olur
Soran2 ayEdebiyatt severimmm ama bsouna diyiim benn bi alakamız yok sürekli bişi demketen yoruldumartık bişi demicem hyırlısı olsun adına
Cevap sahibi2 ayHayallerimin süsüne
Düşlerim, o güzel bakışlarında kaybolmayı
Islak dudaklarından öpmeyi
Uzun bacaklarında gezinmeyi
Küçük göğüslerini emmeyi
İşte ben ve hayallerim
Cevap sahibi2 ayBaşım çatlayacak gibi ağrıyor
Cevap sahibi2 ayÇok yoruldum
Cevap sahibi2 ayKalan bir damlacık mutluluğumu yırtan bir sessizlik.
Sebebi seni istemek mutlu etmeyi istemek, arzulamak 😔😔😔
Cevap sahibi2 ayHayırlı geceler
Cevap sahibi2 ay🌹🌹🌹,
Soran2 aytm
Cevap sahibi2 ay🌹🌹😚😚,,
Cevap sahibi2 ayGünaydın günaydın sabırla beklediğim çılgın taze güzel 🌹😉
Soran2 aytaze derken mal mı diosun bana
Cevap sahibi2 ayGençliğine vurgu yapıyorum bebeğim. Mal demek, öyle bir düşünce içine girmek bana göre değil. Kaç gündür profilini bile görmeden sana yazıyorum, senden hoşlandım için. 🌹🌹🌹😚
Soran2 aybaan sıkıldıgn için yazıyosun bi anlamı yok işte görmeden yazdıgın için ciddi almıyorum
Cevap sahibi2 ayBebeğim, sıkıldığım için yazmadığımı gayet iyi biliyorsun, böyle deme lütfen.
İnsanları tanımak için görmek yeterli mi? Yeterli olsaydı, yıllarca birbirlerini görüp evlenen insanlar birbirlerini aldatmazlardı. Ben sabırla seni bekliyorum bebeğim, sabırla, seni hayatımda çok istiyorum.
Soran2 ayabicimmm hele bişi dme bana ALLAH için sonra kendimi boguyormusum gibi hissedityorum
Cevap sahibi2 ayŞu soruma cevap verir misin, yine gizli olarak
Profiliniz gizli mı açık mı? ↗
Cevap sahibi2 ayBen seni hayatıma almak için uğraşacağım, elbet bir yolunu bulacağım bana güven duyman için.
Soran2 aygizli derken
Soran2 aysen soruna diosunn neden cevap verim vermşcem
Soran2 ayduymucamm duysadmam tepki vermicem
Cevap sahibi2 ayPeki
Cevap sahibi2 ayGünaydın beklediğim kişi 🌹
Soran2 ayabcimmmm hadi kendi hayatına
Cevap sahibi2 ayBenim hayatım seninle yaşanabilir olacak be bebeğim 🌹🌹
Soran2 aydayıı valla hiç oralı değilimmm senin düüşüncen
Cevap sahibi2 ayBen seni mutlu etmek için buradayım, FB'n olup seni mutlu etmek için
Soran2 ayistemez
Soran2 aysaol
Cevap sahibi2 ayBugün de hüsranla başladı günüm ama gün gelecek yüzümü güldüreceksin çünkü ben seninkini bir ömür güldüreceğim
Soran2 aybeni sorumlu tutamazsınn banane ben senle bişi istemedim
Cevap sahibi2 ayBen senden istedim, o güzel beyaz taze bedenin ve ruhunla hayatıma gir, üzüntü keder tasa bırakma, sevinç ve ihtirasla doldur beni istedim
Soran2 ayabicimmm hadee işine yaa sabır
Cevap sahibi2 ayGel beni yalnızlığımdan bu üzüntüden kurtar benim ol, seni mutlu etmeye adanmış bir ömür bul karşında
Cevap sahibi2 ayİyi akşamlar gönlümün ve arzularımın beklediği
Soran2 ayiyi günler abisi
Cevap sahibi2 ayNasıl geçti hafta sonun, burada çokça yağmur vardı
Soran2 ayburdada yagmur yagdı yagıyor hatta
Cevap sahibi2 ayEvet, buralarda bazı yerlerde sele dönüştü. Yağmasa şikayet, yağsa şikayet eden yığınlar.. 😂
Soran2 ayayn tam bu konsuldu az önce berekettir yagsın ama kimseye zarar vermez umarım şimdi ama çok şidetli yağarsada agacların çiçekleri falan gider valla bilmiyom nolcak daha
Cevap sahibi2 ayEvet çiftçinin geleceği emeği havaya bağlı
Dedem de çiftçiydi.
Babam ise işçi, ben işe bambaşka bir meslekteyik ve köye çok az uğruyorum ama yemyeşildir bizim oralar Karadeniz'i aratmaz
Soran2 ayyeşillik güzelde ben böcegi falan çok oluyor
Cevap sahibi2 ayBenim böceklerle aram iyi ya özellikle uç uç böceği (uğur böceği adıyla bilinir) onu çok severim
Cevap sahibi2 ayHadi uyu artık yarın dersin var. Senin öğretmenin ben olsaydım derste uyumana izin vermezdim
Soran2 ayben sevmiyorum böceklerii
Soran2 ayokuluum yok ki
Cevap sahibi2 ayGünaydın günaydın günaydın 🌹
Mutlu ve huzurlu bir gün dilerim.
Evet, bir kız olarak böcekleri sevmemeni anlıyorum.
Cevap sahibi2 ayNasılsın?
Soran2 ayagrım var biraz normalim sen
Cevap sahibi2 ayYeni uyandım, gece geç geldim eve. Uyku mahmurluğu var sadece.
Adet ağrısı mı
Soran2 ayayn
Soran2 ayne yapıyodun ki dısarda
Cevap sahibi2 ayŞu an çalıştığım iş vardiyalı bir iş. O yüzden eve geç geldim. Uyuyup kalmışım, üzerimi değiştirir değiştirmez
Soran2 ayhmm anladımm
Cevap sahibi2 ayPapatya çayı iç ve sıcak su torbası koy karnına. İyi geldiği söyleniyor.
Soran2 aygeçer agrı basta olur onu azaltamam da tatlı şeyler ii gelir yerim birazdan
Cevap sahibi2 ayKahvaltı yapabildin mı?
Cevap sahibi2 ayPeki, Rabbim ağrılarını azaltsın
Soran2 ayyaptım aam açımm gene fdsjkj
Soran2 aysaol Allah razı olsun
Soran2 aysen
Cevap sahibi2 ayYok yeni uyandım 😊🌹 Afiyet olsun.
Kendime peynir, zeytin, yumurtalı sucuk hazırlayacağım. Sen de sever misin. Bir de sürmelik çikolata olacak nutella
Soran2 aygüzeldirrr afiyet olsun
Cevap sahibi2 ayTeşekkür ederim. Ömrümün sonuna kadar sana tüm kahvaltıları ben hazırlamak isterim.
Sen de aç aç bekleme lütfen. Vücudun kan kaybediyor. Yemeğini ye 🌹
Soran2 ayherkess kendini yesin yapsında ama düşündügn için saol
Cevap sahibi2 ayRica ederim, senin yiyeceğini hayal ederek senden önce kalkıp kahvaltı hazırlamak seni öperek kaldırıp seninle kahvaltı yapmak. Bazı zaman sohbet ederek bazı zaman da komik şeyler izleyerek (güldür güldür show gibi) kahvaltı yapmak.. güne yapılabilecek en güzel başlangıç olurdu senin gülen mutlu yüzünle, seninle.
Cevap sahibi2 ayNeler yapacaksın bugün?
Soran2 aybak ben böyle diyom diye böyle anlama öyle bişi yok illa kırcı olup mu diyim
Cevap sahibi2 ayİki medeni insan sohbet ediyoruz. Bundan güzel ne var. Beni tanıyorsun ben de seni. Seni ve profilini görmeden. Anlat bakalım neler yapacaksın bu bahar gününde
Cevap sahibi2 ayHayat bu ya. Yaşadığımız minik güzellikler bile boğazımıza takılan lokmalarıl gibi oluyor
Soran2 aybu konusma tanısma anlıamında değil ki sadece normal yoksa ben seni tanımıyorum sende benii iki laftan anlarsın tanımazsın
Soran2 ayben kaçgündür diom sen bunu anlamak istemiyon diye beni sorumlu tutmazsın tutturmama hayırdır yani
Cevap sahibi2 ayBen seni tanımak ve beni tanımanı sağlayıp hayatıma almak istiyorum.
Tüm sahteliklerin kol gezdiği şu hayatta birbirine sahip çıkan, destek olan, cinselliği de en güzel şekilde yaşayan iki arkadaş olacağız seninle 🌹
Cevap sahibi2 ayBeni tanıdıkça şunları demeyeceksin.
Acaba beni aldatıyor mu.
Beni bilerek görmezden mi geliyor (ghostluyor mu)
Yalan mı söylüyor.
Kötü alışkanlıkları var mı.
Efendi ve kültürlü biri değil mi.
Bana kızınca kötü sözler söyler mi.
Hata yaptığımda bağırıp çağırır mı...
Bunların olmadığını aksinin olduğunu göreceksin.
Soran2 ayolabilr iyisin iyisindrn ben istemiyom
Soran2 ayabicmm yalnıs yere çekiyosun işleri hoslanmadım
Cevap sahibi2 ayYok, ben seninle bir ömür geçirmeyi istiyorum.
Söylesene günlerin nasıl geçiyor, neler yapıyorsun? Hadi, anlat.
Soran2 ayben istemiyorum
Soran2 ayanlatmak istemiyırum bişi demekte
Soran2 aykelimeleirme dikkat ederim normalde ama ksura bakma böyle devam edersem yalnıs anlasılıcak
Cevap sahibi2 ayHayatına bir kez alsan beni, göreceksin farkımı. Seni kullanıp kirli bir bohça gibi kenara bırakan kaba, aptl ergenlerden olmayacağım, tam bir hanımefendi olacaksın.
Hayatımın sultanı olacaksın
Soran2 ayişte ama istemiyorum saol sadece
Soran2 ayhyr kırıcı biride değilim ama böyle yapınca nezaket falan kalmıyo bende sinirme gidiyo
Soran2 aysırf ii die karsımdaki aa tm gel hayatıma ne oluryor hyrdır yani
3 ayHer şeyi doruklarda yaşarsan çabuk tükenip kısa sürer, bu bazen iyi bir şey bazen kötü.
02 Yorumla
Soran3 ayhızlı kosann atıı b.. seyrek düşermiş misalı
- 3 ay
Evet iyi yanı da unutulmaz oluyor
- Kişilik & Karakter konusunda 834 cevap paylaştı.
3 ayyani çok sorun olacak bişid eğil snaki ama örnek evrsene
06 Yorumla
Soran3 aysevgi konusundaa
- 3 ay
hemen bağlanıyor musun
Soran3 ayfazlasıyla her şey bi şey çıkaeırmm üzüzlmsem depresifff mutlu olcam kafadan sıyrık bi dengeyi sağlıyamadım
- 3 ay
anladım bunu normalleşmek laızm diyorsun
Soran3 aydeğil mi
- 3 ay
mutlu isen neden olsun
Gizli Üye(25-29)2 ayŞu İzmirliye bir yüz verseydin. Gebermiş resmen ahahaha zavallı 😂😂😂
08 Yorumla
Soran2 ayokudn mu hepsini
Cevap sahibi2 ayEvet bu derece basit biri olduğunu bilmiyordum. Yoksa hiç yüz vermezdim
Soran2 ayBen mi basitim
Soran2 ayben öyle olsaaydım konusurdum ekleşirdim bu uslupla konusmaz ki
Cevap sahibi2 ayHayır o.
Soran2 ayAllah ne etmiye bana dion ssndım ayy kalbimm
Cevap sahibi2 ayYok ya ayrıca sen iyisini yapmışsın. Güvenilir biri değil emin ol. Neyse iyi günler
Soran2 aysnaa da
Gizli Üye(25-29)3 ayDürtü kontrol bozukluğu. Eskiden de vardı. Fakat sosyal medya ile birlikte çok arttı. Tedavi edilmesi gereken önemli bir rahatsızlık
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)3 ayİnsan bazı yaşlarda her duyguyu abartır, çok yoğun yaşar. Kaç yaşındasın sen?
04 Yorumla
Soran3 ay19
Cevap sahibi3 ayEh normal sayılır. Henüz çok gençsin.
Özellikle hangi duyguları yoğun yaşıyorsun?
Soran3 aybilmiyorumm ama şey artık genel olarak hiç bi duygu tamalamıyormus gibi doyumusuz bi ruhum var böyle diyince yalnıs anlasılmasn
Cevap sahibi3 aySevgi ve ilgi sana göre yetersiz kalıyor.
Muhtemelen üzüntüleri hüzünleride yoğun yaşıyorsundur
Gizli Üye(25-29)3 ayErgenlikte öyle oluyor hep
210 Yorumla
Soran3 ayergenlik ayıppp değil ki
Cevap sahibi3 ayTabi ki ayıp değil.
Ben öyle bir şey demedim ki.
Hem ergenler daha dürüst ve içtendirler
Soran3 ayanladım bişi demedim öyle zaten sadece ergenlik değil bence ergenlik tm karakteri olusmamıstır toydur daha ben toy değilde ihtiyarlddım sadece
Cevap sahibi3 ayYok ihtiyarlamadın canım. Abartma
Soran3 ayvjfjdvkj bastonn aaa benimm çilekeş bastunumm ruhumunu bastonu nerdesinn biraz mübalaga sanatını yapmıs olabilrim ama ruh yaşı ilebeden yaşı maalesef ki çok uyusmuyor
Cevap sahibi3 aySen henüz çok küçüksün. Nasıl desem, bebekten az büyük 😅
Soran3 ayohhoo abla küçüleyimde cebine gireyimm
Cevap sahibi3 ayTamam olur 😅
İnşallah güzel bir hayatın olur kardeşim
Yaş aldıkça pek çok şeye bakış açın değişecektir
Soran3 ayhaklısn be aablamm çok haklısn bakma bn ergen tavırlarıma saol seninde umarimm hayat bakalım ne göstericek bize hayırlısı herşeyin hayırlısı
Cevap sahibi3 ayAmin canım
Teşekkürler
3 ayYalanı bırak faydasını göreceksin
011 Yorumla
Soran3 aydfsdjksdjsd
Soran3 ayne anladınn yurdagülll ne
- 3 ay
Yalanlaat
Soran3 aysence soeudamı yalan var yoksa bende mi
- 3 ay
Sende knk soruda da var
Soran3 ayhayatmz yalan be
- 3 ay
Belli belli burada da iyi sıkıyorsun
Soran3 aysananeee bundan
- 3 ay
Kudurdun mu?
Soran3 ayayyyy çok üzüldümm yalancı dedi yaalncı oldumm sakınn ola inanma bana tamamm mııı
- 3 ay
Tamam
- Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.
3 ayDoruklarda yaşamak güzel ama nereye kadar
00 Yorumla
3 ayKendini dizginlemen lazım
03 Yorumla
Soran3 aylazzımmmm iştede
- 3 ay
Dizginliyim seni 🤠
Soran3 ayreisimmm eyvAllahh
3 aydengesiz ol bisey olmaz
022 Yorumla
Soran3 aysen dengesiz birini ister misn
- 3 ay
isterim valla
Soran3 ayistemem dimem lazım dıı bende bak dengesizleri kimse iistemez diyip kednine saydırımam lazım di
- 3 ay
yok, ben severim dengesiz insan 🙃
Soran3 aysende benim gibisin anlasılan
- 3 ay
tencere yuvarlanir kapagini bulur misali 😓
Soran3 aytencere kapak mı mıknatıs mı bilemdim
- 3 ay
miknatis iter bikere, bunu bile bilmiyosun 😓
Soran3 aybelkide ona itafen demişimdirr
Soran3 ayhee bilmiyom cahilimmben
- 3 ay
inandi harbi 🙃
Soran3 ayharbi marbi anlamayızz derse inanrız
- 3 ay
iyi ozellik mi kotu ozellik mi bilemedim ama olsundu 🙂
Soran3 ayjcxkxcjcjcxj muamma
- 3 ay
neyse gizli kullanici, bi takip mesaj falan atmicaksan ben dengesiz bi sekilde kaciyorum, bye 😔
Soran3 ayelvedaa ciddi bi şeklilde adasım
- 3 ay
oha adasim cikti bide 😦
Soran3 aydengesizliktee ondan didim
- 3 ay
inanmam, senin de ismin abdulrezzak bin hammudi el gaffar artik
Soran3 ayjgıodfjgeıogjrgıojdlkghfhdf
Soran3 ayyaa habiib çok yaşa emii gülecegim yoktıu
- 3 ay
eyv, sende 😔
- Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
3 ayBilemem
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 6b cevap paylaştı.
3 ayyasanaya devam
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı.
3 ayZirve iyidir
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)3 ayPeki sekste?
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)3 ayNasıl şeyler
015 Yorumla
Soran3 aygenel
Cevap sahibi3 ayBaya açıklayıcı oldu hdd
Soran3 ayfazlasıyls
Cevap sahibi3 ayPeki
Cevap sahibi3 aySeni merak ettim sever misin babbyfave birini
Soran3 ayO noluyo
Cevap sahibi3 aySakalsız
Soran3 ayhaaa senin hatan face fave ddemişsin düşünüyom o ne die
Cevap sahibi3 ayDjdhdh heycan yaptım ondan yazzamadim hdjf
Soran3 ayhshshs nolcak yazım hatası bi meslek olsa bana günlük ikramıye bağlarlardı
Cevap sahibi3 ayDhdhdh amorti de bana vurur sanırım hdhd
Soran3 ayjddffkfj
Cevap sahibi3 ayMerak ettim seni hdhd
Soran3 ayBosverr gözükmem
Cevap sahibi3 ayÜzdü bende gideyim o zaman
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Her şeyi doruklarda yaşayanların aslında enerjisi çok yüksek olur, sorun sende değil, yönetim şeklinde 💥
Denge için önce ritim yakalaman lazım: uyku, beslenme, hareket, mini rutinler. Sonra da “hep ya da hiç” yerine “bugünlük yeter” demeyi dene. İlla mükemmel olman gerekmiyor, istikrarlı olman yeterli 😊 Zamanla iniş çıkışların yumuşar, yok olmaz ama seni yormaz.