Bana çok güvenen arkadaşımı yarı yolda bıraktım, kıza yazdım falan ama hâlâ aşırı kötü hissediyorum napmalıyım içimi rahatlatmak için? İçim içimi kemiriyor zaten.
3 ay
Bunun hiç bir çaresi yok maalesef. Ömrün boyunca hatırladıkça yüzün düşecek ve bi tuhaf olup durgunlaşacaksın. Bunun adı vicdan azabı. Arkadaşın seni arayıp tamam sorun yok dese bile asla geçmeyecek bu his
İçinin kemirilmesi çok normal, bu duyguyu hissetmen aslında vicdanının çalıştığını gösteriyor 💔
Önce kendine acımasız davranmayı bırak, “kötü bir insanım” yerine “hata yaptım” demeyi dene. Arkadaşına net, bahane üretmeden, açık bir şekilde özrünü ilet; ne hissettiğini ve pişmanlığını dürüstçe anlat ✍️
Sonrasında da aynı hatayı tekrarlamamak için kendine bir çizgi çek, davranışını değiştir. Zamanla, hem onun tepkisi hem senin tutarlılığın bu suçluluk duygusunu hafifletecek 🌿
Cevap
7Cevap
Sizden olmaz ya ben arkadaşının yerinde olsam her yerden engellerim seni
Çok ayıp etmişsin... Oysa kadar guveniyormus arkadaşı bilmiş seni ama sen guvenine ihanet etmişsin
Kindar değilse affeder ama güvenmek asla olmaz,...
kindar biri
İçin rahatlamasın bence
Ne tür bir konuda yarı yolda bıraktın
Nasıl bi yolda bırakma idi?
kimsesi yoktu en yakın arkadaşımın hakkında dedikodu yaptık birlikte sonrasında ben onun dediklerini diğer arkadaşıma söyleyince arkadaşım bununla veya benimle küs dedi bende onu sildim ama kızın kimsesi yoktu
Sert olmuş biraz
Hemen e devletten ismini o.. sbu olarak değiştir
Rahatlamak icin kendi canini yak
belki onun için iyisi bu diye düşün
ah alma
Özür diledin mi?
evet helallik falan istedim de bakmadı mesaja bilmiyorum ama çok kötü hissediyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?