Arkadaşımı yarı yolda bıraktım, suçluluk duygusu ve pişmanlıkla nasıl başa çıkabilirim?

Bana çok güvenen arkadaşımı yarı yolda bıraktım, kıza yazdım falan ama hâlâ aşırı kötü hissediyorum napmalıyım içimi rahatlatmak için? İçim içimi kemiriyor zaten.
Arkadaşımı yarı yolda bıraktım, suçluluk duygusu ve pişmanlıkla nasıl başa çıkabilirim?
Cevapla