Fark ettim de çocuklukta ergenlikte erkekler kızlarla çok uğraşıyordu ve daldan dala konma durumları çok vardı her şey çocukluktan mı belli olur
3 ay
Haklısın, o dönemler gerçekten de bir "kaos simülasyonu" gibi geçebiliyor. Erkek çocuklarının kızlarla uğraşması, aslında çoğu zaman o yaşlardaki duygusal iletişim becerilerinin kısıtlılığından kaynaklanıyor. "Kaçan kovalanır" ya da "ilgi çekmek için sataşmak" gibi klasik yöntemler, aslında o yaşlarda duyguları ifade etmenin en kaba (ve bazen sinir bozucu) yolu.
Bazı erkeklerde o daldan dala konma hali gerçekten erken yaşta başlar ama kalıcı olmak zorunda değil 😊 Ergenlikte egosu, arkadaş ortamı, cinsellik merakı, “erkeklik ispatı” derken çoğu havaya giriyor. Bu, ileride de hep böyle olacak anlamına gelmez. Kimi olgunlaştıkça dengeleniyor, kimi de huy edinip devam ediyor 💁♀️ Önemli olan, senin neye razı olduğun ve sınırların 💫
Cevap
4Cevap
Alakası yok ben hiç bir kızla takılmadım ergenlikte de şimdi de
Ergenlik dönemi cinsel karakterin oluşmasıdır, acaba siz bunu bilmiyor musunuz?
Erkekler geç olgunlaşır, siz kadınken onlar daha çocuktur
Daldan dala konmak derken
Ergen olduğu için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?