Toksik ve eleştirel erkek arkadaştan tiksinmek, öpmek istememek normal mi?

erkek arkadaşım çok eleştirici bir insandı, kafası atınca benim fiziğimi, dış görünüşümü veya dış görünüşümle alakalı her şeyi eleştirirdi. son zamanlarda da bunu çok fazla yaptığı için artık onu öpmek, ona dokunmak veya temas gerektiren herhangi bir şey yapmak istemiyordum. özellikle öpmek istemiyordum çünkü ağzından tiksiniyordum. ben bunun psikolojik olduğunu düşünüyorum, sizce bu normal mi? zaten artık dayanamayıp onun toksikliği, onun sert eleştiriler tavırları yüzünden kavga ediyorduk, ayrıldık
Toksik ve eleştirel erkek arkadaştan tiksinmek, öpmek istememek normal mi?
Cevapla