Yanlışlıkla foto atınca karşı taraf beni ifşa eder mi, endişelenmeli miyim?

Şimdi yanlışlıkla ben başkasına nde attım ve biriyle tanışmıştım yeni ona ilettim panikle dedim hani bunu ben attım yanlışlıkla bir şey olur mu falan olabilir falan dedi başka fotoya bir şey olmaz dedi sonra ben bunla konuşmaya devam etmek istemedim sonra kendine iyi bak bb falan dedi sonra bunu aradım dedim niye yazmıyorsun o da dedi konuşmak istemiyorum dedi ya falan atmayayım diye mi aradın falan dedi ben de sonra at at dedim mesaj at dedim o da mesaj bir de tamam falan dedi kapattı ama sonra baktım mesaj atmıyor herhalde konuşmak istemiyor diye zorlamadım benle alakalı şeyleri paylaşabilirsin diye algılayıp yaymış mıdır paylaşmış mıdır çok sonra şimdi aklıma geldi napmalıyım
Yanlışlıkla foto atınca karşı taraf beni ifşa eder mi, endişelenmeli miyim?
Cevapla