Şimdi yanlışlıkla ben başkasına nde attım ve biriyle tanışmıştım yeni ona ilettim panikle dedim hani bunu ben attım yanlışlıkla bir şey olur mu falan olabilir falan dedi başka fotoya bir şey olmaz dedi sonra ben bunla konuşmaya devam etmek istemedim sonra kendine iyi bak bb falan dedi sonra bunu aradım dedim niye yazmıyorsun o da dedi konuşmak istemiyorum dedi ya falan atmayayım diye mi aradın falan dedi ben de sonra at at dedim mesaj at dedim o da mesaj bir de tamam falan dedi kapattı ama sonra baktım mesaj atmıyor herhalde konuşmak istemiyor diye zorlamadım benle alakalı şeyleri paylaşabilirsin diye algılayıp yaymış mıdır paylaşmış mıdır çok sonra şimdi aklıma geldi napmalıyım
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Anlattıklarından, çocuk biraz alıngan ama çok da uğraşacak tip gibi durmuyor 😊 Böyle durumlarda çoğu kişi “enerjimi niye harcayayım” deyip ifşa işine girmez.
Yine de için rahat etmediyse, net bir dille “Benden izinsiz hiçbir şeyi paylaşmanı istemiyorum” diye yazıp konuyu kapatabilirsin 👍 Sonra da üstüne düşünmeyi bırakmaya çalış, kendini yıpratma 💆♀️