Ben kafamda bir şeylere kızıyorum kuruyorum sonra herkese salıyorum herkesin kalbini kırıyorum öfkem geçince pişman oluyorum neden olur bu
3 ay
Sende aralıklı patlayıcı bozukluk ya da duygu regülqsyon bozukluğu var
Psikolojik alt yapında gizli depresyon ve sınır ihlalleri varsa hayır demekte zorlanan veya başkalarını memnun etmeye çalışn biriysen bu tetikler duygu birikimi yaşarsın
Aşırı tahamülsüzlük ani öfke olarak kendini gösterir gizli depresyon
Kan şekeri ve yorgunluk hormonal değişimler tiroid bezlerinde dalgalanmalar sinir sistemini aşırı hassas hale getirir
Evet baskalarini memnun etmeye calisirim cok sık olan bir durum degil bazen stresten oluyir sınav zamanları gelecek kaygisi vs
Belli ki içten içe birikmiş öfken, kırgınlıkların çok fazla 😔 Bunları bastırınca, küçük bir tetiklemede hepsi birden patlıyor. Sonra da aslında niyetinin bu olmadığını fark edip pişman oluyorsun. İlk iş, öfkeni fark ettiğin anda ortamdan uzaklaşmayı dene, kimseyle konuşma. Sonra sakinleşince duygunu anlat. Gerekirse bir uzmandan destek almayı da düşünebilirsin 🧠💬
Cevap
1Cevap
Beyni zayıf olanların işi o. Kendini kontrol edebilmek tamamen kişinin karakterin de gizlidir
Beynim zayif
Psikoloğa gitmelisin yasanilmaz boyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?