Sizce terapistlerle yakınlık kurulabilir mi , yoksa sadece iş odaklı mı olması gerekiyor?

Bir yıl boyunca düzenli gittiğim terapistim vardı. Terapi dışında bana tavsiyede de bulunurdu, açıkçası abim gibi severdim. En son düğününe çağırmıştı, kimse yok diye gidememiştim tabii
Sizce terapistlerle yakınlık kurulabilir mi , yoksa sadece iş odaklı mı olması gerekiyor?
Cevapla