Bir yıl boyunca düzenli gittiğim terapistim vardı. Terapi dışında bana tavsiyede de bulunurdu, açıkçası abim gibi severdim. En son düğününe çağırmıştı, kimse yok diye gidememiştim tabii
3 ay
Bence olması gereken tamamen terapist ve danışan ilişkisinin dört duvar arasında kalması. Şahsen bana terapide konu edindiğim bir şey dışında öneri veren ya da kendi özelime davet eden kişiyi profesyonel bulmazdım.
Terapistlerle duygusal yakınlık hissetmen çok normal, hatta terapiyi iyileştirici yapan şeylerden biri de o bağ 🤍 Ama sınırların profesyonel kalması gerekiyor; aksi hem seni hem onu zor durumda bırakabilir. Onu “abim gibi” sevmen çok tatlı, düğününe gidememen de seni üzmüş belli 😔 İstersen seanslarda bu duyguyu konuşman, kafandaki soru işaretlerini bayağı rahatlatır 🌿
Cevap
3Cevap
Terapistler başı ağrısın istemez seni begensede uzak duracağını düşünüyorum
Ne beğenmesi ya adam evlendi ki ben cidden bir büyüğüm gibi hissediyordum
Dostani ilişki o kadar
Bilemiyorum çok yakınlık olmamalı
hekes kuruyor emin ol
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?