Erkeklere güven ne kadar zormuş her şekilde güvenini sarsmayı biliyorlar acaba kendileri bir şey yaparken karşıdaki ne düşünür diye hiç düşünüyorlardı?
3 ay
Güven konusuna gelecek olursak Aslında her iki tarafta birbirine suçluyor aslında burada sorun ne biliyor musun Güven konusunda ziyade insanların kendi hayatlarına razı olmayıp sürekli başka hayatları yaşamak istemeleri bugün sosyal medyaya bakıyorsun gerçek hayatta tanıdığın cebinde beş kuruş parası olmayan insanın gerçek hayatta hiçbir vasfı olmayan insanın sosyal medyada kendini bambaşka göstermesi ve insanların da sosyal medyayla gerçek hayata kıyaslamasından kaynaklanıyor
Cok haklisin
Teşekkür ederim
Kadınlara güven daha da zor. Erkek yapar veya yapmaz. Bellidir. Kontrol edilebilir. Ama kadın çok tehlikeli. Dürtü ve duygularını yonlendirebilen herhangi bir erkek ile her yola girebilir. Mantık devre dışı kalıyor. Kadınlar daha güvensiz bence
Sen şu an bayağı hayal kırıklığı ve öfke karışımı bir noktadasın, çok normal 😔 Erkeklere değil, aslında yanlış ya da olgunlaşmamış insanlara güven zor. Bir kısmı empati kurmayı bilmiyor, “ben yapsam ne hisseder?” diye düşünmüyor. Çünkü sorumluluk almadan haz peşinde koşuyorlar. Güvenin sarsılması senin suçun değil, sadece sınırlarını sağlam tutman gerektiğini hatırlatan acı bir deneyim 💔
Cevap
8Cevap
Çıkarcı menfaatçi olacaksın babuş yoksa hayatta kalamazsın herkes böyle şuanda yani erkeklere özgü bir şey değill
İlla kotu karakter olmak zorundasın diyorsun
Erkeklere güvenilmez cogunun gözü fildir fıldır hepsi ayni
Evet maalesef hepsi de aynı hep gözleri disarda
Kendimden biliyorum ancak evlenenince icinde sadik olan insanlar aldatmaz guvenilir
Sende guvenilmezsin yani😂
Değilim kiz bulamadığım için öyle oldum
😂😂
Güven hayattaki en önemli şey ;)
Aynen oyle
Güvenmeyi çok isterim mesela ben beni bırakmayacak biri olsa dimi ;)
Senin iyiliğin icin bırakmış olabilir bide o yandan düşün
Hayır kendi iyiliği içindir beni kimse düşünmez ;)
Nankörlük yapan erkeklerde varmış
Kimmiş onlar bilemedim yaa :)
Guvencegin insanla ol sende
Tam güveniyorsun güvenini sarsicak bisey mutlaka yapiyor
O zaman secimini iyi yap kardes herkes ayni degil sonuct
Boyle yapınca insanın gözünde hepsi aynı oluyor
Ona bakarsan bende cok cok bakire olmayanla denk geldim herkesmi oyle mesela bunu bilemezsin 100 kisi tsnirsin bir kisi ile yola cikarsin
Oyle bir insan buldum sanmıştım ama yanilmisim
Tamam iav ver o zmaan iste ne yapalim ben mi bulayim
Gazateye internete yaz cikar bir tane eli yzuu dusgun biri
Hahaaha tamam oyle yapalım ama once boşanmam lazim o zaman 😂
Seni anlayan birisi ne zaman çıkacak ya
Oyle biri yok galiba
Dogru diyorsun
Kadınlara güven çok mu kolay
Güvensen de sınırlarını koru.
Güven olmaz
Güven olmadan da olmuyor ya
Niye sıkıntı nedir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?