İnsan bazen bir ortamda olduğu gibi kalıyor, bazen de olmak istediği halini biraz daha öne çıkarıyor. Çünkü herkesin içinde sadece kendine sakladığı bir taraf da var, dışarıya gösterdiği başka bir taraf da. Hele yazıyla kendini anlatılan yerlerde bu fark daha da belirginleşiyor. Sizce burada gerçekten kendiniz misiniz, yoksa olmak istediğiniz kişi gibi mi görünüyorsunuz
Bu sitede gerçekten olduğunuz gibi mi davranıyorsunuz, yoksa olmak istediğiniz kişi gibi mi görünüyorsunuz?
Ben her zaman her yerde aynıyım. İnsanlarla konuşurken veya herhangi bir platformda iletişim kurarken, kendim olmaktan asla vazgeçmem. Olmak istediğim biri gibi görünmeye çalışmak yerine, gerçek duygularımı, düşüncelerimi ve tavırlarımı yansıtırım. Bu şekilde hem samimi bir iletişim kurmuş olurum hem de insanlarla güvene dayalı ilişkiler geliştirebilirim. Sahte bir imaj yaratmak kısa vadede ilgi çekebilir ama uzun vadede hem kendimi hem de çevremi yorar. Bu nedenle, ister çevrim içi olsun ister gerçek hayatta, daima aynı duruşu ve tutarlılığı korumaya özen gösteririm.
Olmak istedigim kişiyi zaten artık olduğumu düşünüyorum. Çunku bana gore 35-40'li yaslarda insanın karakteri oturuyor, düşünceleri belirginleşip sabitleşiyor. Bu sebeple de olduğundan farklı görünme çabasına girmiyor. En azından benim düşüncelerim bu yönde 😊😊
Ama tabiki burada kişiliği oturmamış, henüz ergen kafasında çok insan var, görüyorum; örneğin her konuşulanı üstüne alınıp her sözden kendine bir pay çıkaran, dahasi tüm dünya onların etrafında dönüyor sanan dar görüşlü insanlar. Onlara da gülüp geçiyorum, zamanı gelince olgunlaşacaklardır elbet diyorum...
Ama öte yandan da şöyle bak, kimse yoğurdum ekşi demez. Yani kendi gibi davranmayan bir insan bile tutup bunu itiraf etmez burada.
Olmak istediğim kişiyim. Kişilik bölünmesi yaşayan tutarsız bir çok insan var onu fark ettim. Bu gerçek hayatta da böyle insanlar belli bir role hapsolmuş kendi dediğine kendide inanıyor diyecek boyutta ileri gidebiliyor. Benim böyle şeylere vaktim yok psikolojik açıdan da çok yıpratıcı. Önümüze kendisi gibi olan insanlar çıksın.
Olduğum gibi davranıyorum ; nazik sevecen adil bir yapıya sahibim en yakın arkadaşlarım bilir. Kendimi çevreye göre şekillendirmem, şekillendirmiş olsam karakterimden ödün verip çevrenin istemiş olduğu bir insan olmuş olurum şayet bu da benim anlayışıma ters ve oldukça uzak.
Bu tarz sorular senin kendini tanımaya çalıştığını gösteriyor, bu çok değerli 😊 Ben burada olduğum gibiyim ama “en odaklı, en net” halim diyebilirim. Yani gündelik hayattaki İrem’le aynı kişiyim, sadece burada duygularım değil daha çok gözlem gücüm, deneyimim ve sakin yanım öne çıkıyor.
Senin de burada yazdıkların, aslında içindeki “olmak istediğin halin”e epey yakın bence ✨
Ben her zaman olduğum gibi davranıyorum sadece burası değil her yer için geçerlidir. Kendi sınır çizgimi bozmuyorum insanlar rahatsız duyuyorsa yol verir buna saygı duyarım. Genellikle kendi hâlinde yaşayanlardanım. 🎈
Aslında hem kendim gibiyim hem değilim, burada biraz daha rahatım açıkçası. Reelde aynı rahatlıkta davransam yanlış yorumlanır, suistimal edilebilir veya imajım zedelenebilir ama burada öyle bir şey olmaz. Kısacası burdaki sosyal statümü koruma kaygım yok çünkü anonimim, aksi halde siteyi kullanmazdım zaten
Olduğum gibi, çünkü başkalaşmaya çalışmak için burada değilim.
Ama herkesin burada oluş amacı farklıdır, a sosyaldir dışarıda kendini asla ifade edemiyordur ama burada kendini bambaşka , hayalindeki erkek/kadın gibi lanse ediyordur ve bu ona psikolojik olarak iyi geliyordur ; başkasına zarar vermediği sürece bunun bi sakıncası olacağını düşünmüyorum. Belki çok da iyi gelebilir ve bunu gerçek hayatına da yansıtabilir.
asiri derecede relax takılıyorum, kafa dagitma amacli kullaniyorum zaten ne yapalım yanii kasıntı mi olalim. ama kendimi farkli biri gibi tanitmam hicbir zaman...
ben yapı gereği net birisiyimdir. gerçekte ne kadar dobra ve samimi isem burada da öyleyim. yapmacıklığı sevmiyorum. her şeyi çekinmeden söylerim istediğim kişiye