Bu sitede gerçekten olduğunuz gibi mi davranıyorsunuz, yoksa olmak istediğiniz kişi gibi mi görünüyorsunuz?

İnsan bazen bir ortamda olduğu gibi kalıyor, bazen de olmak istediği halini biraz daha öne çıkarıyor. Çünkü herkesin içinde sadece kendine sakladığı bir taraf da var, dışarıya gösterdiği başka bir taraf da. Hele yazıyla kendini anlatılan yerlerde bu fark daha da belirginleşiyor. Sizce burada gerçekten kendiniz misiniz, yoksa olmak istediğiniz kişi gibi mi görünüyorsunuz
Bu sitede gerçekten olduğunuz gibi mi davranıyorsunuz, yoksa olmak istediğiniz kişi gibi mi görünüyorsunuz?
Bu sitede gerçekten olduğunuz gibi mi davranıyorsunuz, yoksa olmak istediğiniz kişi gibi mi görünüyorsunuz?
Cevapla