Burada tam olarak kendiniz gibimisiniz yoksa olmak istediğiniz kişi gibi mi davranıyorsunuz?

Ben tam anlamıyla kendimim diyemem olmak istediğim daha rahat olduğum halimle burdayım çünkü burada kimse beni tanımıyor yargılayamazda ve olmak istediğim gibi davranıp öyle takılıyorum.

Burada tam olarak kendiniz gibimisiniz yoksa olmak istediğiniz kişi gibi mi davranıyorsunuz?
Cevapla