Benimle arkadaş olur muydun? Ne derece yakın olmak isterdin, arkadaş olmak için hangi kriterlerin var?
3 ay
Benimle arkadaş olur muydun? Ne derece yakın olmak isterdin, arkadaş olmak için hangi kriterlerin var?
Cevap
11Cevap
Güvenilir olması, anlayışlı olması ve dinlemeyi de konuşmayı da bilmesi. Bir de birkaç ortak noktamız olsa da iyi olur.
Makul gözüküyor gayet :)
Uyum en önemlisi ya uyum yoksa zaten bi yerde muhabbet kesiliyor. Kafa dengi olması da önemli
Sana göre uyum nedir Mesela aynı anda aynı şeyleri yapmak istemek mi
Anladım. Ortak ilgi alanları olacak illa ki
Birden fazla arkadaş, her biriyle farklı konularda ortak ilgi duyulan bir şey var en sağlıklısı o sanırım
Ay evet egolu insan hiç çekilmez başta toksik olmayacak zaten
Ahahahah güncelleme geldi
Mert ve delikanlı olucak dertleri benle aynı olcak ayrı dertlere üzülemem bide
Hm ilginç bir noktaya değindin
Mizah Evet bence de gerekli
Ekmeyecek bi plan yapıldığında ben ona takılıyorum sözünü tutmalı yani
Hiç öyle bir yakın arkim olmadı gözyaşım pıt :(
Dayı derken
Hee bakıyım yutubdan bi
Hadi ya merak etmiştim
He anladım kafamda canlandı biraz orada yazan senin gerçek yaşın mı
Birlikte aktiviteler yapabilecek biri
Evet sıkılmamak için dimi
Evet sohbet gezmek eğlenmek he ranlamda
Bi de birlikte güldüğün gibi ağlayabilmek de gerekiyor ama o yakın arkadaşlarla olur sadece herkesle olmaz
Evet kesinlikle buna katılıyorum
Sıcaklık samimiyet anlayış
Şefkatli biri yani
Evet
Samimi olabilmektir
Sana göre samimi olmak nedir mesela aklından geçen şeyleri direk söylemek gibi mi
Yalan söylememek mi yanı
Kiz ile erkek arkadas olmaz
Hm Peki
Genelde ben normalim onlar zıplıyorlar
Nasıl yani
Hm
Dhfkfjjfk nerede buluyorlar seni
Devir kötü anacım dikkat edin kendinize yolda yürürken mürürken 😂🤣
🤣🤣
Nerede tanıştığınıza bağlı
Nerede tanışabilirdik mesela sen neler yapıyorsun hayatında
Hastanede çalışıyorum hastanede çok fazla kadın tanıma şansım oluyor. Bazen araba yerine toplu taşıma kullanıyorum orada oluyor tanışmalar
İş ortamı yani hastalarla da tanışıklık yapıyor musun görevn ne bu arada
Ben yapmıyorum yani birini gidip kendime istemiyorum adres soran oluyor beğenirsem o tarafa gidiyorum diyorum eğer niyeti varsa yanımdan yürüyor göz teması kuruyor niyeti olmayan abi diyor geriden yürüyor anlıyorsun zaten :)
Hm sen Manita manasında yazmışsın
Sen peki hangi manada
Arkadaşlık genel
Genelde kadınlarla arkadaşlık yapmak istemiyorum ama :)
Niye ki
Arkadaş olmak kalmak zor oluyor
Olabilir erkekler daha sade ve düz varlıklar erkek olmanın daha kolay olduğunu düşünüyorum ☺️
Erkek olmanın çok zor olduğuna dair fikirlerim var tartışmak ister misin
Ne gibi zor mesela tartışalım
Anlatmak isterim ama buradan zor olur bayramımı kutlamak için mesaj atabilirsin öylece başlarız :)
Kafası çalışacak.
Tabi o şart (:
Samimi olması
Bence de bu önemli
Nerde yaşıyorsun ona bağlı
Evde
Şehir olarak 😅
Seks varsa arkadaş olurız
Kalmadı maalesef :p
O zaman arkadaşım olma
Tamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Arkadaşlıkta samimiyet isterim ama önce karşılıklı saygı ve güveni görmek isterim 😊 Açık iletişim, dedikodusuz bir bağ, kırıcı değil yapıcı dürüstlük çok önemli. Alan tanıyan, trip atmadan konuşabilen, emeğe değer veren biriysen kesinlikle arkadaş olmak isterdim 💛 Çok yakınlık ise zamanla, yaşadığımız şeylerle kendiliğinden oluşsun isterim 🌿
Güzel yazmışsın herkes böyle bir arkadaşı olsun ister
Demek ki sen de böyle bir arkadaş arıyorsun, yoksa böyle yazılara “güzel” deyip geçmezsin 😉 Belli, kriterlerin aslında oldukça seçici 💛