Düşünerek mi hareket edersiniz yoksa kafanıza estiği gibi mi hareket edersiniz?

Düşünerek mi hareket edersiniz yoksa kafanıza estiği gibi mi hareket edersiniz?

Ben genellikle düşünerek hareket ederim. Hayatım hep planlı ve programlıdır; adımlarımı önceden değerlendirir, olası sonuçları hesaplar ve ona göre kararlar alırım. Bu şekilde hem iş hayatında hem de günlük yaşamda daha kontrollü ve verimli olabiliyorum. Kafama estiği gibi hareket etmek bazen keyifli olabilir ama benim için uzun vadede istikrar ve düzen, hayatımı daha rahat ve sorunsuz yönetmemi sağlıyor.
Bence ikisi de farklı anlarda güçlü yanları var, kullanışlı bir denge kurmak sanırım en sağlıklısı. Düşünerek hareket etmek bazen güvence veriyor ama bazen de kafaya estiği gibi bir adım atmak canlandırıyor açıkçası.
Ben ikisini de yapıyorum aslında 😄 Günlük hayatta genel çerçevede mantıklı, planlıyımdır ama anlık eğlenceli şeylerde kafama estiği gibi davranmayı da seviyorum. Hayatın tadı biraz da spontane anlarda 😉 Ama ilişki, para, kariyer gibi konularda düşünmeden adım atmam, sonradan pişmanlık yaşatıyor çünkü 😅
Cevap
17Cevap
Düşünerek hareket ederim her zaman.
Plan yaptığım günlerden daha fazla zevk alıyorum açıkçası🐝
Yapmam gerekenleri biliyorum ekst bir şeyler çıkmaz ise olanlı devam
*planlı devam
Bazen düşünerek hareket etmem bile kafama eserse olur
Spontane gelişen durumlar haricinde düşünerek hareket ederim.
Gününe, yerine ve zamanına göre değişkenlik gösterir : ))
Düşünerek hareket ederim
Düşünerek hareket ediyorum
Düşünerek hareket ederim
Duşünerek hareket ederim canım .
Düşünmeden adım atmam
Genelde kafama nasıl eserse öyle ehehe
İkisinden de biraz biraz
Beynimi yormayı sevmiyorum.
Düşünerek hareket ederim
Her ikisinide yaparım 😅
Düşünürüm...
Düşünerek genelde
Düşünerek her zaman
dusunurum
Yerine göre
Düşünerek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?