Beni düzenli olarak engelliyorlar reddettiğim ve terslediğim için teşekkürler
3 ay
Şu ara azaldı galiba.
Net birine alışık olmayanların alışkanlıkları diyorum.
Her erkeğin hamurun ekmek olmayacağını kabul etmek istemeyenler.
Olmuş bir şey şekil almaz.
Hala daha ne yaptığının farkında olmayan o kadar insan var ki.
Her yerdeler.
You go girl !
Senin anlattığın şey aslında sana değil, onların egosuna dair bir tepki 😌 Reddedilmeye tahammülü olmayan tipler, engelleyerek kendini “güçlü” hissetmeye çalışıyor. Bu da senin değil, onların duygusal olgunluk seviyesiyle ilgili. Sen sınır koyduğun için engelleniyorsun; bu kötü değil, aksine filtre gibi düşün, çürükleri eliyorsun 🍃 Kendini suçlama, sınır koymak her zaman sağlıklıdır 💪
Cevap
4Cevap
bakmıyorum kimin engellediğine
B en fark etmedim hiç engellendiğimi. Bazen benim engellediğim oluyor.
Evet red atinca engelliyoruz gerek yok konusmaya
Yok siz etmeden biz ediyoruz egonuzula ugrasmayalim diye zaten allah olmuşsunuz
Tamam neyse iste ayni kapiya cikiyor herkes olmuyor zaten nedense en iyi meyveyi bulunca yapisirsiniz merak etme ama suc abaza erkeklerde iste size o meyveyi sunmak onlarin sucu
Abaza olmadigima gore?
Dalga geçicek baska birini bul
Babana konuş lan diye hadi kardes
Birisi vardı hiç unutmam 11 defa istek atmıştı, hoş ben neden sabredip her istek atmasında reddediyorum o da ayrı bir saçmalık ama aklıma geldi öyle
Sürekli engellerim. Engellerim diyen sürekli ben birini istemiyorum diyen telefonu kapat diyen Deli kizlar olunca kavga ediyoruz
çok değil ama aynı düşünmeyince engelliyorlar
Ama neden tersliyorsun ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?