Bir insanın sadece nazik davranması neden bazıları tarafından yanlış anlaşılıyor sizce?

Bazen insan sadece kibar davranır, hal hatır sorar, saygısını korur ama karşı taraf bunu bambaşka yerlere çeker. Nezaket, ilgi sanılır; sakinlik, zayıflık gibi görülür. Oysa herkesin güzel konuşmasının altında başka bir niyet yoktur. İnsan en çok da iyi niyetinin yanlış okunmasına kırılıyor. Sizce bir insanın sadece nazik olması neden bu kadar kolay yanlış anlaşılıyor
Bir insanın sadece nazik davranması neden bazıları tarafından yanlış anlaşılıyor sizce?
Bir insanın sadece nazik davranması neden bazıları tarafından yanlış anlaşılıyor sizce?
Cevapla