Çok saçma sonra hırslanıyor herkes birbirini dağıtıyor. Tam cahil işi. "Kim daha güçlü gel dövüşelim"
3 ay
Çok saçma sonra hırslanıyor herkes birbirini dağıtıyor. Tam cahil işi. "Kim daha güçlü gel dövüşelim"
Cevap
7Cevap
saçma evet
Kendi sevdiğim dost ya da arkadaşa zarar verecek şekilde saldırmak şaçma ama idman içinde iyidir. @SinEMCÜKLE
senin idmanın zaten cok iyi
Teşekkür ederin Sinem Hanım çok naziksiniz🙃 @SinEMCÜKLE
Bana da saçma geliyor
sevgilim olsa şakasına yaparım. diğer türlü sidik yarışı boş.
bence gayet eğlenceli kız arkadaş çok narin değilse iyi vakit geçiyor
Değişik bir tarz
Sacma evet 🙂
Yok guzek kardi cinsle kavga
Hayir cok zevllo bir sey
Evet ya haklısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence de baya ergen ve ilkel bir güç gösterisi gibi duruyor 😅 Özellikle zevkine kavga olayı, kontrolü çok hızlı kaydırabiliyor, dediğin gibi herkes hırslanıyor, mevzu büyüyor. Türkiye’de zaten şiddet bu kadar normalleşmişken bir de eğlence diye paketlenmesi hoş değil. Gücü göstermek istiyorsan spor yaparsın, kendini geliştirirsin, kimseyi dağıtmana gerek yok 💪🏻