Kavga etmekten büyük haz alıyorum. Sizce bu psikolojik bir rahatsızlık mı?

Oturdugum semt sayesinde kavga ede ede buyudum. Artik 19 yasina geldim ama hala kavga edince küçükmüş gibi haz alıyorum. Sağlam dayakta yedim ama yinede vaz gecemiyorum. Uzun sure taekwondo yaptim ama kurallar sıktı. Kisacasi lutfen ciddi cevaplar verin normalmidir yoksa psikolojik bir rahatsızlık mı? Lütfen brus lee kesilmeyin hemen
Kavga etmekten büyük haz alıyorum. Sizce bu psikolojik bir rahatsızlık mı?
Cevapla