İhtiyacım olduğu an elini ayağını çekti şimdi gelmiş defalarca nasılsın diyor bir sorun mu var konuşmaların değişmiş diyor. Yaptığı hatayı bilmiyor mu işine mi gelmiyor
3 ay
Paran varsa dostun var yoksa kaldın çökekte menfaatsiz dostluk var sokaktaki köpekte dostunu iyi tanı numaradan bir yıkıl ben de sana bir akıl aklın varsa tek takıl
Belli ki kırılmışsın ve haklısın da, zor zamanda yanında olmayınca güven sarsılıyor 💔
O muhtemelen ya suçluluk duyuyor ya da gerçekten olayın ciddiyetini kavrayamadı. Şimdi “nasılsın” diyerek hem yoklamaya çalışıyor hem de belki üstü kapalı af bekliyor olabilir 😊
İstersen açıkça “O zaman yanımda olmayışın beni üzdü” deyip sınırını net ama sakin şekilde koyabilirsin 🕊️
Cevap
4Cevap
İhtiyacın varken ihtiyacın olduğunu belirtmişmiydin ki şimdi neden döndüğünü anlamıyorsum
Evet
Mesafe koy hayır gelmez
Belki o anda onunda derdi vardi
Ben varım yaninda artik
boş ver konuşma
Dış dış dış de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?