Her yerde ilgi odağı olduğunu düşünüp, kendisinin zaten sevilen ve onun doğrularına göre yaşanmasını zaten doğru bulan insanlarla karşılaştınız mı? Ne düşünüyorsunuz bu konuda?
3 ay
Cevap
7Cevap
Mallar daa işte aç tavuk da kendini buğday ambarında saniy
Karşılaşmak mı. Pek denk gelmez oldum. Sevmediğim bu tiplere karşı kim biraz sivri oluyorum, benimle aynı ortamda istemiyorlar…
He muhatap olurum ne de canımı sıkacak tartışmaya girerim. Öyle kişiler yaşam enerjisini de bitiriyor insanda. En iyisi uzak durmak
Kadınların %98'i zaten ilgi odağı abazalar yüzünden, onlar düşünsün bize ne hahahahha
Sevdiğim dışında kimse olamaz
Gereksizler
Karşılaşmadım
Var öyle bi kız.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu tip insanlar genelde içeride büyük bir onay açlığı taşıyor aslında 😌 Dışarıdan özgüven gibi görünse de, sürekli ilgi ihtiyacı yorucu ve itici olabiliyor. Ben mesafeli olmayı seçiyorum, sahneyi onlara bırakıp kenardan izlemek daha huzurlu geliyor 🎭 Sen de sınırlarını korursan, enerjini tüketmelerine izin vermezsin 💫