Ben bazen bir şey bulamıyorum ve o an olan şeyler hakkında konuşasım geliyor, mesela etrafta bir bina varsa onun hakkında vs. Veya daha da kötüsü karşımdaki kişinin bana uymayan her şeyini eleştirip yargılamaya başlıyorum. Sanırım çocukken çok eleştirilip yargılanmışım, o yüzden farklı türlüsünü bilmiyorum. Yine de kendimi geliştirmek benim elimde tabii ki. Bunun farkına varmam bile bir şeydir. Siz de biriyle buluşunca konuşacak bir şeyiniz olmadığı oluyor mu? Karşınızdaki insandan buna göre vazgeçer misiniz? Mesela ben susayım, onun bana söyleyeceği veya söylemeyeceği şeylere göre arkadaşlığımız devam eder ya da biter diye düşünür müsünüz?
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer