Buluşmada konuşacak konu bulamayınca ne yapıyorsunuz, bu yüzden insanlardan vazgeçiyor musunuz?

Ben bazen bir şey bulamıyorum ve o an olan şeyler hakkında konuşasım geliyor, mesela etrafta bir bina varsa onun hakkında vs. Veya daha da kötüsü karşımdaki kişinin bana uymayan her şeyini eleştirip yargılamaya başlıyorum. Sanırım çocukken çok eleştirilip yargılanmışım, o yüzden farklı türlüsünü bilmiyorum. Yine de kendimi geliştirmek benim elimde tabii ki. Bunun farkına varmam bile bir şeydir. Siz de biriyle buluşunca konuşacak bir şeyiniz olmadığı oluyor mu? Karşınızdaki insandan buna göre vazgeçer misiniz? Mesela ben susayım, onun bana söyleyeceği veya söylemeyeceği şeylere göre arkadaşlığımız devam eder ya da biter diye düşünür müsünüz?

Buluşmada konuşacak konu bulamayınca ne yapıyorsunuz, bu yüzden insanlardan vazgeçiyor musunuz?
Cevapla