Güncellemeler
3 ay
Cevapları alalım
Son zamanlarda herkes bu konuyu konuşuyor. Sizce çekimin sırrı bu enerjilerde mi yoksa her şey tamamen kimyasal mı?
Cevap
1Cevap
belirlemez
Çok etkili olduğunu düşünüyorum ben.
Katılıyorum, zarafet her zaman en büyük çekim unsuru. Birinin parlaması için yanındakini söndürmeye çalışması kadar itici bir hata yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence ikisi de var işin içinde 😊 Kimyasal kısmı bilimle net; hormonlar, kokular, beynin tepkisi falan. Ama dişil-eril enerji dediğimiz şey de aslında karakter, tavır, duruş, yani psikolojik ve davranışsal taraf 🧠✨ Çekimde; özgüven, sınırlar, şefkat, oyunbazlık, güven verme gibi şeyler çok etkili. Bunlar da insanların “enerji” diye anlattığı şey aslında 😉