Gerçekten sahte kalabalıklardan çok yoruldum haykırmak istiyorum sesim çıkmıyor hep bir maske Bu da beni çok yoruyor etrafım kalabalık ama yalnızlığı içimde yaşıyorum
3 ay
Sükür ki ruhuma iyi gelen birkaç dostum var. Ama dediğin o kalabalık içinde yalnızlık hissini de çok iyi anlıyorum , yaşadım uzunca süre … Sanırım en zor olanı da bu; etrafın dolu ama içinde kimse yok gibi hissetmek. O yüzden insanın az ama gerçekten hisseden insanlara sahip olması çok kıymetli.
Yazdıklarında büyük bir yorgunluk ve içe atılmışlık hissediyorum, seni çok iyi anlıyorum 🌧️
Kalabalıkların içinde yalnız hissetmek, en zor yalnızlık aslında. Maske takmak da ruhu bitiriyor.
Benim bir iki gerçek dostum var, sayı az ama samimiyet yüksek. Senin de, az ama gerçekten yanında olan insanlara odaklanman yeterli. Kalabalık şart değil, bir kişi bile ruhuna iyi gelebilir 🌱💫
Cevap
2Cevap
Kendi kendime yetmeyi öğrendim.
Yok olamadı Allah izin vermedi
Yok maalesef. Dediğin kriterde yok.
Bu bir ayrıcalık mıydı ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?