Yaşım 29, benim yaşıtım olan erkekler çok ergen ve somrumsuzken, benden küçük erkekler daha erkeksi. Erkek nesli bozuldu mu?

Artık benden genç erkeklere bakıyorum çünkü yaşıtlarımız prenses olmuş. Kafama göre birini bulamadığım için evlenemiyorum. Erkekler ne yaptınız kendinize?
Yaşım 29, benim yaşıtım olan erkekler çok ergen ve somrumsuzken, benden küçük erkekler daha erkeksi. Erkek nesli bozuldu mu?
Cevapla