Yaşım 30, daha gençken erkekte tipe hiç önem vermezdim ama yaşım ilerledikçe önem vermeye başladım. Normal mi?

Merhaba yaşım 30 eskiden yani 20 li yaşlarımda erkekte tipe hiç önem vermezdim ama yaşım ilerledikçe tipe önem vermeye başladım insanın yaşı ilerledikçe tipe daha mı çok önem vermeye başlar sizdede oldumu hiç?
Güncellemeler
+1 yıl
cevap verin
Güncellemeler
+1 yıl
cevap verinn
Yaşım 30, daha gençken erkekte tipe hiç önem vermezdim ama yaşım ilerledikçe önem vermeye başladım. Normal mi?
Cevapla