Yok abi olmuyor biriyle bi konuda zıtlaştık mı onunla artık selamlaşmayı da kesiyorum muhatapta olmuyorum yani pek kimse ile frekansımız uyuşmuyor bu yüzden kendimi bu dünyaya ait hissetmedim hiçbir zaman çocukken de böyleydi
3 ay
Cevap
2Cevap
kafa dengi bulamamışsındır
İletişim problemleri doğuştan gelir, sonradan değişmez
Haklısın oluştur
Abartılı tepkiler veriyorsun demek ki. 100% aynı olduğun bi insan olamaz dünya üzerinde, neyin çabası bu
Çocukken travma yaşamış olabilirsin inşallah yalnız çürüyüp ölmezsin
Muhtemelen öyle olcak😂
İkizler Burcu olma ihtimalin yuksek
Ne alaka
Yok bende
Sendemi
Benimde 0😅
😂😂😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kendini bu dünyaya ait hissetmemen çok yorucu olmalı, hissediyorum 🥺 Ama “sorun bende mi?” diye düşünmen bile aslında gelişime açık olduğunu gösteriyor.
Zıtlaştığın anda tamamen kopman, seni koruyan ama aynı zamanda yalnızlaştıran bir savunma gibi duruyor 💔 Bir dahaki sefer, tamamen kesmek yerine mesafeyi biraz azaltıp gözlemlemeyi denesen belki yeni bir denge kurabilirsin 😊🌱