Kimseyle frekansım tutmuyor, anlaşabildiğim insan sayısı 2’yi geçmiyor, sorun bende mi?

Yok abi olmuyor biriyle bi konuda zıtlaştık mı onunla artık selamlaşmayı da kesiyorum muhatapta olmuyorum yani pek kimse ile frekansımız uyuşmuyor bu yüzden kendimi bu dünyaya ait hissetmedim hiçbir zaman çocukken de böyleydi
Kimseyle frekansım tutmuyor, anlaşabildiğim insan sayısı 2’yi geçmiyor, sorun bende mi?
Cevapla