Ghostlanmak mı? Narsistik hareketlere maruz kalmak mı? Nasıl absürt hareketlerle karşılaştınız?
3 ay
Eğlenmelik erkek yerine konmak.😄
Bol bol trip yemek bunun ispatı olabilir mi?
Şunu bir dürteyim mi diyorlar acaba halbuki gayet ciddi bir beyim. Haha
En çok ghostlanmak koymuştu, çünkü ortada hiçbir sebep yokken yok olmak acayip saygısızca geliyor 😶🌫️ Bir de “ilişki istemiyorum” deyip perde arkasında yedek kulübesi yapan tipler gördüm, bayağı narsistik davranışlar bunlar. En büyük şoku da, beni etkilemek için başkası gibi davranıp aylar sonra gerçek yüzünü gösteren biriydi; resmen karakter cosplay’i yapmıştı 🎭
Cevap
8Cevap
Melek gibi ponçik kızın sek s esnasında onu döv memi istemesi lfllx
:))
Bi mesaj attım bakar mısın
Bana kendini farklı tanıtan birinin aslında yaşantısının çok daha farklı olmasıydı
Çok bir şok olmadim
Henüz öyle bir şey olmadı.
Kendi yapıp sen yapıyorsun diye pok atmak
Henüz alt edebilen olmadı
Hiç şok yaşamadım
Şok yaşamadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?