İşten ayılmak için psikolojik baskı kuruyorlar resmen, nasıl kurtulabilirim bu baskılardan?

Kasamda 168 TL fazlam vardı bu akşam ve neyin fazlası diye sordular bende bilmiyorum dedim müşteriden alıp verdiğim paralar belli yani hani müdürlerin verdiği avans paralar da belli nasıl fazla çıkıyor anlamıyorum bende. Müşterilerim bazen para üstlerini almıyor al sende kalsın diyor yani daha ne yapayım bilmiyorum. Fazla çıkması da açık çıkması da iyi değil fazla çıkınca seviliyorsunuz ama bizde ayrıca hesap veriyoruz dedi kadın müdür yardımcısıydı bunu diyen. Bu çıkan fazla yüzünden bile alınan verilen fazla paraları tekrar hesapladılar yani. Kasa ibm'i tam tutmadan kimseyi bırakmicaz herkes bekleyecek, kasayı erken kapatanlar da bekleyecek dediler, telefonda çok takılan elemanlar yüzünden böyle giderse telefonları müdürün odasında toplayıp kasada öyle çalışacaksınız dediler. Ne yapsam bilmiyorum artık çok soğudum 😕
Güncellemeler
3 ay
Güncell
İşten ayılmak için psikolojik baskı kuruyorlar resmen, nasıl kurtulabilirim bu baskılardan?
Cevapla