Kasamda 168 TL fazlam vardı bu akşam ve neyin fazlası diye sordular bende bilmiyorum dedim müşteriden alıp verdiğim paralar belli yani hani müdürlerin verdiği avans paralar da belli nasıl fazla çıkıyor anlamıyorum bende. Müşterilerim bazen para üstlerini almıyor al sende kalsın diyor yani daha ne yapayım bilmiyorum. Fazla çıkması da açık çıkması da iyi değil fazla çıkınca seviliyorsunuz ama bizde ayrıca hesap veriyoruz dedi kadın müdür yardımcısıydı bunu diyen. Bu çıkan fazla yüzünden bile alınan verilen fazla paraları tekrar hesapladılar yani. Kasa ibm'i tam tutmadan kimseyi bırakmicaz herkes bekleyecek, kasayı erken kapatanlar da bekleyecek dediler, telefonda çok takılan elemanlar yüzünden böyle giderse telefonları müdürün odasında toplayıp kasada öyle çalışacaksınız dediler. Ne yapsam bilmiyorum artık çok soğudum 😕
Güncellemeler
3 ay
Güncell
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer