Hayatına birini alıyorsun her şeyine koşuyorsun ama seni bir şeye sadece kızdın diye terk ediyor ve ertesi gün başkası ile sevgili oluyor
3 ay
Bende anlamış değilim ben daha sokaktaki insanlara hayır bile demiyorum ama bu insanlar gidiyor aldatıyor yalan söylüyor kul hakkına giriyor insanları yarı yolda bırakıyor bilmem ne
Oyle bir dert içindeyim ki
Sığamıyorum hic bir yere
İnsanın içi çok acıyor, haklısın 🌧️ Böyle durumlarda sorun aslında çoğunlukla sende değil, karşı tarafın olgunluğunda oluyor. Bazı insanlar emek, sadakat, vefa nedir bilmiyor; canı sıkılınca kanal değiştirir gibi ilişki değiştiriyor. Bu senin değerini düşürmez. Acını yaşa ama kendini suçlama, sadece dersini al ve bir daha böylelerine erken sinyalde mesafe koy 🧩💔
Cevap
2Cevap
karaktersizler ondan
midesiz cok
Kesinlikle
deme öyle
Neden
üzücü bir durum ondan
Ne yazık ki evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?