Şu ana kadar elhamdülillah hiçbir zaman kontrolü kaybetmedim. Sinir anında söylediği şeyleri 5 dakika sonra hatırlamayanlara selam olsun...
3 ay
Şu ana kadar elhamdülillah hiçbir zaman kontrolü kaybetmedim. Sinir anında söylediği şeyleri 5 dakika sonra hatırlamayanlara selam olsun...
bence sinirlenince bile sakinliğimi koruyorum ama benim olayim durduk yere sinirlenmekte iddidkd bazen kendime diyorum bu kadar sinirlenmene gerek yok diye
Benim de kulağım fazlasıyla duyuyor, hatta bazen fazla bile duyuyor diyebilirim 😅 Sinirlenince susmayı, cevap vermemeyi tercih edenlerdenim, çünkü biliyorum ki o anda konuşursam gereksiz kırarım. İçimden deli fırtınalar kopsa da dışarıya pek yansıtmam, sonra sakin kafayla ifade etmeye çalışırım 💭✨
Cevap
23Cevap
Sinirli anda bile ağzımdan çıkanı kulağım duyar benim
Duyduğunu pek sanmıyorum 🤦🏻
Vallahi ben o konuda sınırım yok benim ya
Evet ne dediğimi bilirim sinirliyken
ben de çok nadir sinirleniyorum ve genelde ağzımdan çıkanı kulağım duyuyor, yani sonra düşündüğümde ne dediğimi hatırlarım.
Aşırı aşırı aşırı sinirlenmem lazım ya, ama zaten ben biraz 🤏 gergin bi insan olduğum için olabilir shsjsjs
Kontrolümü kaybederim, sinirden kısmı felç geçiriyorum o yüzden sinir olmak yasak bana 😄😄
Bazen ağzımı kapatıyorum nolur nolmaz diyip kulağımı açıyorum ben 😃
Karşı tarafa bağlıdır yoksa ben durduk yere dengesizlik yapan biri değilim
Çok dönmediyse gözüm, kulağım duyar nedir sözüm jdsfjdsfsh
Amaan sanki ne oluyor 😂🤣 hak edene şiir bile yazarım 😃
Ben pek sinirlenmem, ama öyle ağzımdan çıkanı da duyarım tabiki de
Çok şükür biraz sivridilliyim ve hepsinide icimden gelerek bilerek soyluyorum😁 icimde kalip bana dert olacagina kime olursa olsun.. basak burcu huyum😁
Ay burcu yay olanlara selam olsun 😂
Ama ben duyuyorum sgjflg
Öfke kontrolün iyi o zaman ağzına hakimsen 😄
Yani hakim olmuyorsam sonrasında da olmak istemiyorum sayılır mı shdkfl gayet bilinçli oluyoo
O sayılmaz 😄 Kontrolü kaybetme.
Hakedene hakettiğiydi hani
Ah ah zayıf noktamdan vuruyorsun beni şu an 😂 Tamamm hak edene patlat gitsin 😄
Cansııın shdjgl bende böyleyim napalıım
Ay burcu yaylar olarak sakin olalım
Hakedenlere de sakinliğimiz iyiliğimizzz
Evettt
Yok ya. Benim hiç ayarim yok o konuda
Küfür, hakaret etmem ama söylenirim hep
Genelde duymuyor kontrol edemiyorum
Duyar ama yine de ortalığın a... korum
Evet, düşünmeden konuşmam.
Yok tutuyorum. Ama bazen çok öfkelendiğim oluyor
Mutlaka sakin kalırım
Kime ve neye sinirlendiğimr göre değişir
Duyuyor hatta fazla bile duyuyor
Tabiki ne dediğimin farkında olurum
bilerek duymazdan gelirim
Duyuyor dkjf
İlk birkaç saniye konuşturabilene aşk olsun
Sinirli bir yapıda değilim, gayet relaksız
Duymasın diye kulaklarımı kapatıyorum
Bazen
Çok sinirlendi isem evet duymayabiliyor
Bazen duymayabiliyor tabii
Sinire bağlı
Duymuyor
Maalesef duymuyor
%90 dikkat ederim
Duymuyor
Duymaz
Aleykümselam 😁😁
Değişiyor jfnhj
kontrol edemiyorum
Duymaz
hayır.
Duyar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?