Kibar ve nazik olunca erkekler neden ısrarı bırakmıyor, illa küfür mü etmek gerekiyor?

Kibar ve nazik olmak kötü mü ben böyle bir insanım ama sırf bu yüzden bu erkeklere laf anlatamıyorum bugün birisi tanımadığım numara yazdı iş başvuru yapmış birisi yanlış numaraymış başvuru yapmadım diyorum niye yapmadın diyo ne tuhaf insanlar var sonra normal sohbete taşımaya çalıştı istemiyorum dedikçe zorladı illa küfür mü etmek gerekiyor bu erkeklere?
Kibar ve nazik olunca erkekler neden ısrarı bırakmıyor, illa küfür mü etmek gerekiyor?
Cevapla