Hislerime çok güveniyorum , siz de öyle misiniz? Enerji mi denir his mi bilmiyorum ama karşımdan hissediyorum bazen ve yanılttığı olmadı gibi siz de de öyle mi?
3 ay
Hislerim kuvvetlidir güvenirim, ama bazen aklıma gelen başıma da gelir şom ağızlılık var sevmiyorum bunu 😄
Bende de hisler çok kuvvetli, özellikle insanlarla ilk tanışmada enerjilerini hemen alıyorum ✨
Ama şunu da unutmamak lazım, bazen his sandığımız şey aslında geçmiş deneyimlerimizin hızlı bir okuması oluyor. Yani bilinçdışı analiz + sezgi gibi düşün 😊
Hislerine güven, ama arada bir gerçeklerle de çapraz kontrol et, o zaman yanılma payın iyice azalır 👍
Cevap
1Cevap
güvenirim
Bende
6. Hissim hiç bir zaman yanıltmadı beni hep doğru çıkıyor
genelde haklı cikiyorum
Guvenmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar