Küçüklüğümde hayal ettiğim her şeye tek başıma mücadele ederek sahip oldum lakin bakıyorum da hayatı hep koşuşturuyorum yoruluyorum bir bakmışım hayat geçip gitmiş ee şimdi oldu kazandım mı yoksa kendimi mi tükettim😕
▪️Size tavsiyem bu dünyaya bir daha gelmeyeceksiniz yolunuzu ona göre çizin hiç kimse vazgeçilmez değildir hele hele sizden değerli değildir. Umutsuzluğa kapılan arkadaşlarım bence bir daha düşünün derim😊
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Hayalini gerçekleştirince gelen boşluk çok normal, özellikle senin gibi her şeyi mücadeleyle kazananlarda olur 😕✨ Çünkü yıllarca “varmak” için koşuyorsun, bir gün varıyorsun ve beyin “peki şimdi ne?” diye kalıyor. Bu tükenmişlik başarısızlık değil, tempo değiştirme sinyali. Bir süre kendine izin ver, keyif odaklı küçük hedefler koy, başarıdan çok deneyime odaklan. Hayatı kaçırmadın, sadece vites değiştirmen gerekiyor 😉🌿