İnsan sarrafıyım, adamı gözünden tanırım diyenler var mı?
3 ay
İnsan sarrafıyım, adamı gözünden tanırım diyenler var mı?
Var diyenler kendine güveniyor ama genelde biraz da gözlemlerine ve sezgilerine dayandırıyor. Kesinlik pek mümkün değil, ama bazı insanlar insan davranışlarını okumakta iyi olabilirr
Profilinden öyle biri hissi geliyor ki, hem merak uyandırıyor hem de gizemli bir havası var. İnsan hemen daha fazla tanımak istiyor gibi.. evlimisin?
Bensu, böyle iddialar bazen fazla özgüven gibi görünse de sezgisi güçlü insanlar gerçekten var 😊 İnsan gözünden tanımak tamamen kesin bir şey değil ama deneyim ve dikkat birleşince ilk izlenimler çoğu zaman doğru çıkar. Ben de yıllarca gözlem yapınca insanların niyetlerini fark etmeyi öğrendim ama yine de herkese şans veririm 💛
Cevap
25Cevap
adamın gözüne baktım mı kişilik ve karakter analizi yapıyorum yüzde 99 doğru çıkıyor ALLAH vergisi 15 yaşımdan beri böyle
profilde senin resmin sanırım hayattan zevk almasını bilen pozitif ama bazı acabaları olan özgüveni yüksek rahat ama temkinli olan hafiften narsist millete biraz yüksekten bakan güzelliğinin farkında olan birisi sanaldan bu kadar yaparım reelden görsem hal ve davranışlarınla beraber daha geniş yorum yaparım ancak bu olmayacak 1 durum
Yok ya öyle bir şey...
*İzin verdiğim kadar bilebilirsin beni* diye bir söz vardı.
Aynen de öyle yani bana göre...
yani bu çok iddalı olur ama kişilik analizi konusunda bilgiliyim gözünden olmasa da yüzündwen mimiklerinden gözlerinden saçının şeklinden tanırım
her ortamda çok konuşmayan ama konuştuğunda kendini dinleten biraz peltek ama çok hafif ses tonunda tonlama olan birisine benziyor. zeki bu yüzden de etrafındaki insanların büyük bir bölümünün kendini anlamadığını düşünüyor. bu yüzden de az konuşmayı tercih ediyor ama sevdiği bir arkadaşıyla konuşurken de öff çok konuşur birisi. ayrıca hayatında anlam yüklediği bazı nesneler olan birisi , örneğin önemli gördüğü bir çaybardağı gibi ya da bir tabak ya da bir oyuncak gibi
doğruluk durumu nedir
Herkesin yüzünde maske var maalesef çıkaramıyorum artık
Kalbi kırık biri
Gozluk takiyorsa yansima olur iyi bakıp güneşin acısını ayarlamak lazim
Çoğu zaman yanılmıyorum
Ben öyleyim hareketinden konuşmasından anlarım
Konuşma hareket dedim ama kendi halinde biri gibi sanki
Ben sayılırım tahminlerimin % 75 çıkıyor
Arkadaş çevresi çok olan sosyal aktivitesi iyi olan gezmeyi seven arkadaşları arasında sevilen bir karakterin var ama çok fazla sevgilin olduğu söylenilmez seçisin erkeğin hem karakterine hem maddi durumuna göre seçiyorsun sevgililerini
üstelik cinsel anlamda yükseksin lakin aşırı şekilde cinsel hayatın olmadı
öyle diyenler çok var da çoğu tanıyamaz
mimik yok o yüzden yorum yapmak zor
iyi biri gibi görünüyor aynı zamanda ciddiyeti seviyor, mimik olmayınca bu kadar anlaşılır
15 dak ko uşmam lazım
öyle bakarak çok bişi söylemek zor
Az çok tahmin edebiliyorum
Var tanırım ben
Benn çoğu doğru çıktı
Çok ağır seviye kah... türemiş sarraf olsak da tanıyamıyoz
Evet benim
Önce konuşmam lazım o insandan öyle fotoğrafdan ne anlarım ki
burdayım
Ben sezgisi güçlü olanlar illa vardır
Adam güneş gözlüğü takıyorsa sakata geliriz bak.
Iddaliyim
Kalp isinmazsa karsidaki srfszdr iste
Genelde doğru çıkıyor düşüncelerim
Ne oldu
Çok iyi evlenilecek biri, sessiz sakin
Sen misin fotoğraftaki
İnsandan anlamam.
Ben de var biraz bu özellik
Kimse kimseyi taniyamaz
adami gozunden kizi gotuden tanirim
Ehhhh işte
Tanımam
degil gozunden popondan bile tanirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?