Benim o kadar çok ki gerçekten karar veremiyorum sanırım var olmam başlı başına bir hata
3 ay
Zamanında malzeme bu diyememek, olanı olduğu gibi kabul etmek ya da reddetmek yerine değiştirmeye çalışmak... Anlayamayana bir şeyleri zorla anlatmaya çalışmak...
Sizi hala öfkeli görüyorum
Maalesef..
Anlatmak ister misiniz yaşadıklarınızını
Böyle hissetmen beni gerçekten üzdü çünkü var olmanın hata olabileceğine inanmıyorum 🌿 Sen şu an zor bir dönemin içinden geçiyor olabilirsin ama bu duygu, senin gerçeğin değil. Benim hayatımdaki en büyük hata, uzun süre kendimi küçümsemekti ve toparlanınca ne kadar haksızlık ettiğimi anladım. Senin de değerin sandığından çok daha fazla 💛
Cevap
1Cevap
Herkesi kendim gibi iyi niyetli sanmak ama içlerindeki kötülüğü fesatlığı sonradan görmek
Bu özelliğini değiştirdin mi peki
Herkesi bu kategn çıkar o zaman
Yaşadıklarını az çok biliyorum konuşmuştuk
Cinsel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?