Bugün gerçekten kendimi hesaba çektim ve düşündüm ki o kadar çok insan üzdüm kendime o kadar çok hata yaptım ki acaba değişir miyim benden adam olur mu?
16 Mart , 2026 Pazartesi 20.30
Hayatım boyunca çok hata yaptım, kalp kırdım; gerçekten değişip iyi bir insan olabilir miyim?
bir insan kolay kolay değişmez değişmiş gibi görünür sadece bir insanın kafa yapısı ve kişiliginin oluşması kaç yaşındayken o kadar zaman almıştır bunun değişmesi değiştim demekle olmaz bildiklerini unutup yendien öğrenmek gerekir uygulamak gerekirnsöz üzerinde belki bunu yapabilirsin ancak bunu sadece söz üzerinde yapmakla kalırsın uzun vadede olabilir ama çaba gerektirecek bir şey
Değişmek hayatın her evresinde olağan birleydir önemli olan insanın değişmesi gerektiğini anlaması ve harekete geçmesidir benim nazarımda eksiklerini ya da hatasını biken ve değişmek için çaba harcayan insan değerlidir
20 yaşıma kadar tam olarak böyleydim kalp kıran gözü başka bişey görmeyen iyiyi görmeyen biriydim 20 yaşımdan sonra dank etti kafama şimdi kimseye zararım olmadan herkese iyilik yapmaya çalışarak geçiyor zamanım insan değişebiliyor.
Benden insan olduysa senden de olur şüphe etme kendinden hatalarını anlamışsın şimdi sırada kendini sevmen lazım çok sev hemde ondan sonra insanları da seveceksin onlara iyiliğin de dokunacak 🙏🏻
Kendini bu kadar dürüstçe sorgulaman bile içindeki dönüşüm isteğinin ne kadar güçlü olduğunu gösteriyor 🕊️ İçinde pişmanlık varsa, değişim çoktan başlamış demektir. Geçmişte yanlışlar yapmış olman seni kötü biri yapmaz; önemli olan bugün neyi seçtiğin. Kendine zaman tanıdığında gerçekten daha iyi bir versiyonuna dönüşebilirsin 💛