Gerçek hayatta en iyi intikam nedir, kısasa kısas mı yoksa görmezden gelmek mi?

Geçen sene başka ülkede yaşıyordum kaldığım yurtta yakın olduğum kız vardı kız zamanla kıskanç düşmanca pasif agresif olmaya başladı bana. Başta melek gibiydi çok iyiydik kardeş gibiydik zamanla beni kıskanmaya ve pasif agresif davranmaya başladı ben alttan aldım bahane buldum kendimi suçladım çünkü hep inkar edip beni suçlayıp manipüle ediyordu. Defalarca kırdı üzdü yüz üstü bıraktı beni söz verip ortada bıraktı etti ben yine de iyi olduğuna inandığım için affettim neyse en son bitti küstük o beni her yerden engelledi hiç takmadı üzülmedi bir yıl sonra ortak arkadaşlardan duydum arkadaşıma çirkin çirkin bel altı cinsel içerikli dedikodular demiş insanlara çok sinirlendim ne var ne yok tüm rezillikleri sırları ilişkilerini ifşa ettim ben de onlara ve biri ben onu tuvalette be**rip senin selamını derim intikam alırım o adiden merak etme dedi. Ne adiymiş biz onu iyi biri sanıyorduk sana yaptıkları berbat dediler. Sonra birkaç kişiye telefonunu verdim tehdit hakaret içeren kötü mesajlar attılar ayrıca abim ve kankam da yaptığın çok adice diye mesaj attı. Herkesi direkt engelledi etti ama umarım o kaldığı yurtta herkes tüm kirli çamaşırlarını öğrenir ve artık huzurla yaşamayacak duruma gelir. Hani aman boş ver takma sus cevap verme muhatap olma diyenler olacaktır ama bu saçma bence biri sizin iyiliğinize güveninize ihanetle kötülükle zarar veriyorsa bence kısasa kısas siz de ona zarar vermelisiniz bu kadar basit. Hani olay basit bir anlaşamama veya arkadaşlık bitmesi değil. Olay dost kılığında şeytanlık yapma... ve kendi hakkımı tabii ki savunurum...

Gerçek hayatta en iyi intikam nedir, kısasa kısas mı yoksa görmezden gelmek mi?
Cevapla