30 40 yaşında adamlar burada çocukça hareketler sergiliyor hayretle izliyorum
3 ay
30 40 yaşında adamlar burada çocukça hareketler sergiliyor hayretle izliyorum
Aslında çok basit bir nedeni var bunun kendinden daha küçüklere yaranabilmek için yapıyorlar sanki onlar hitap ediyormuş izlenimi vermek adına … Kendini küçük düşürüyorlar farkında olmadan bazen 20 Li yaşlardakiler daha olgun oluyor. Bu da yaşla bir alakası olmadığını gösteriyor aslında olgunluğun
İnsanlar artık olgunlaşamıyorlar tam olarak şundan dolayı diyemem tabiki ama gerçekten bu devirdeki kadın erkeği farketmiyor bir önceki nesillere göre çok çocuksular.
Bazen yetişkinlerin sosyal medyada daha çocukça davranması aslında bastırdıkları eğlenceli yanlarını göstermek için bir alan bulmalarıyla ilgili oluyor 😊 Sen bunu garip bulsan da çoğu insan burada kendini özgür ve risksiz hissediyor. Yaş ilerleyince sorumluluklar artıyor ama oyunbaz taraf hiç kaybolmuyor zaten 😄 Önemli olan senin kendini rahatsız hissettiğin yerde mesafeni koruman 💛
Cevap
9Cevap
Normaldir anonim yazıyorlar boş yapıyorlardır onlars aemşn ol
Ne gibi bişeyler yapıyoruz?
Bilmiyorum takip etmiyorum
Bismillahirrahmanirrahim. Kız mısın, erkek mi
Peki trans bey kusura bakma
Orta yaş krizi
Çocukluklarını yaşayamamışlar
Normal değilmi
Ablamı kızdırmayın
Mesela nasıl?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?