Uyumsuz çift gördüğünüzde gıcık oluyor musunuz?

Mesela adam yakışıklı, kadın aşırı tipsiz ya da kadın iyi adam aşırı tipsiz.. Biliyorum önemli olan birbirlerini sevmeleri falan🙄ama ben aşırı sinir bozucu buluyorum bu durumu. Geçen öyle bir çift gördüm. Adama merakım falan yok yanlış anlarsınız şimdi🤣 ama kız çok şeydi ay aşırı gıcık kaptım😑lütfen kendi denginizle takılın sinir etmeyin insanı😂
Güncellemeler
3 ay
Sorumda kuyruk acısı yaşayan arkadaşlar beni engelleyin hesabınızı silin telefonu bi yere fırlatın hayatımdan çıkın✋
Güncellemeler
3 ay
Bana musallat olduğunuz yetmedi yorumlardakilere de musallat oluyorsunuz. Burası benim sorum ve çir*k*eflik istemiyorum! Bazı Türk kızlarına duyurulur! Sorular ya da yorumlar hoşunuza gitmediyse defolup gidebilirsiniz! hatta beni de engelleyin sizinle mi uğraşıcaz! Japon yapıştırıcısı gibiler ay içimi daralttılar
Uyumsuz çift gördüğünüzde gıcık oluyor musunuz?
Cevapla